kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۷۵۸۲
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳

مراسم گلریزان جامعه ورزش در همبستگی با سیل زدگان

مراسم گلریزان جامعه ورزش در همبستگی با سیل زدگان امروز در سراسر کشور برگزار می‌شود.



جامعه ورزش در همبستگی با سیل‌زدگان امروز در سراسر کشور مراسم گلریزانی برگزار می‌کند. در تهران و همزمان با برگزاری این مراسم، اهالی ورزش مقابل درب اصلی مجموعه ورزشی شهید شیرودی حاضر خواهند شد. این مراسم برای همبستگی، هم‌دردی و جمع‌آوری کمک‌های فدراسیون‌های ورزشی و عموم قهرمانان و ورزشکاران و جوانان سازمان‌های مردم نهاد از ساعت ده صبح آغاز می‌شود.
قرار است سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یابد.
خبر دیگر در این خصوص آنکه، روز گذشته محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به همراه روسای چند فدراسیون ورزشی در مناطق سیل زده غرب کشور حضور پیدا کردند. روسای فدراسیون‌های کوهنوردی، قایقرانی، پزشکی ورزشی و نجات غریق به همراه داورزنی دیروز در پلدختر حضور داشتند و امروز راهی اهواز می‌شوند.
همچنین مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در ادامه بسیج عمومی ورزشکاران و سمن‌های جوانان برای کمک به سیل زدگان خطاب به محمد مهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مدیران کل استان‌های وزارت ورزش و جوانان، دستور داد تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام هفته جوان با رویکرد حمایت و کمک به مردم سیل‌زده تنظیم و با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال به مناطق سیل زده و حضور اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان در این مناطق ضمن همدردی با مردم، اقدامات مناسب را برای ساماندهی اوضاع جاری استان‌های درگیر سیل بعمل آید.