کد خبر: ۱۵۷۵
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸

تفاهمنامه همکاري فدراسيون هندبال ايران و ترکيه

فدراسيون هاي هندبال ايران و ترکيه ، تفاهمنامه همکاري امضاء کردند.
فدراسيون هاي هندبال ايران و ترکيه ، تفاهمنامه همکاري امضاء کردند. 
داوود اوغلو رئيس فدراسيون هندبال ترکيه با تاييد خبر امضاي تفاهمنامه ميان ايران و ترکيه گفت: اولين اقدام ما پس از امضاي اين تفاهمنامه برگزاري دو بازي دوستانه است که امروز و فردا در تهران برگزار مي‌شود. ان‌شاءالله همکاري‌ها در اين زمينه گسترش پيدا خواهد کرد.
وي افزود: شايد اصلي‌ترين هدف ما اين است که بازيکنان ايراني بتوانند در تيم‌هاي باشگاهي ترکيه بازي کنند. مي‌دانيم که بازيکنان ايراني در کشور ترکيه احساس غربت نمي‌کنند و مي‌توانند به راحتي در آن جا بازي کنند. ما علاقه داريم از توانمندي بازيکنان ايراني بهره ببريم.