kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۵۰۴۶
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* تروریست‌های اقتصادی دام‌های کشور را با چند برابر قیمت از کشور خارج می‌کنند که به خیال خود بتوانند با این فشار خود، مردم و انقلاب اسلامی را زمین بزنند، همه باید نسبت به نقشه‌های شیطانی دشمنان هوشیار باشیم. چرا دستگاه اطلاعاتی و قضائی برای برخورد با این جرم آشکار وارد عمل نمی‌شوند.
1382---0915 و 7956---0935
*‌ کارخانه‌های بزرگ باید عامل ثبات در اقتصاد کشور باشند ولی فقط با روح و روان مردم بازی می‌کنند. افرادی را برای انتشار شایعه‌ گران شدن اجناس به کف بازار می‌فرستند و بعد 5درصد زیر قیمت جدید بازار کالای خود را به فروش می‌رسانند! وقتی هم قیمت‌ها رو به کاهش‌اند فروش خود را کاهش می‌دهند و تولیدات خود را دپو می‌کنند. آیا این احتکار نیست؟! زمانی هم که قیمت‌ها بالا می‌رود فروش خود را افزایش می‌دهند! آیا این اخلال در نظام اقتصادی کشور نیست؟! با این همه فریب و نیرنگ، یارانه تولید هم می‌خواهند؟!
مدرسی
* برای رفع نابسامانی‌های موجود در افزایش بی‌رویه قیمت محصولات خانگی باید اتحادیه‌‌های جهادی وارد عرصه تولید بشوند و مهندسان متعهد کشور که کم هم نیستند کارگاه‌های تولیدی را فعال سازند چرا باید کشوری که در ساخت زیردریایی و موشک دوربرد کسب افتخار کرده برای محصولات خانگی مشکل داشته باشد.
معصومی
* مردم ایران از زحمات طاقت‌فرسای خودروسازان!! که در سال‌های متمادی به ویژه در سال جاری در چند مرحله از جان و دل به آشفتگی بازار خودرو و بالا بردن قیمت‌ها بدون هیچ مبنای منطقی، دامن زدند و فضا را برای سودجویان و فرصت‌طلبان مضاعف کردند و بر فشار گرانی‌ها افزودند، تقدیر و تشکر می‌کنند واقعا خسته نباشید دلاوران!!!
9451---0990
*‌ سیب‌زمینی را از کشاورز کیلویی 900 تومان می‌خرند و با قیمت کیلویی 4 هزار تومان به مردم می‌فروشند. آیا برای دولت زشت نیست که از کنترل قیمت سیب‌زمینی هم عاجز شده است.
0049---0911
* رئیس جمهور گفت ما بابت گندم به کشاورزان کیلویی 1200 تومان پرداخت کردیم در صورتی که دولت قبل از ما کیلویی 400 تومان می‌داد! حتما رئیس‌جمهور توجه دارند که 400 تومان دولت قبل در حالی بود که دلار 3000 تومان بود و امروز 12 هزار تومان! بنابراین این دولت بسیار کمتر از مبلغ گذشته در 6 سال قبل به کشاورزان پرداخت می‌کند!
دولابی
* برنامه پایش 97/11/28 بسیار خوب بود. حرف 99 درصد مردم زده شد.
9535---0936
* افزایش قیمت خودرو، احتکار گوشت در گمرک به منظور افزایش قیمت آن و همچنین بالا رفتن 40 درصدی قیمت لوازم خانگی همه برای فشار آوردن بر مردم صورت می‌گیرد تا بتوانند فتنه جدیدی را کلید بزنند.
4070---0918
*‌ آیا انصاف است در شرایطی که ملت هنوز فشارگرانی را تحمل می‌کند قیمت چند قلم کالا مثل خودرو مجددا افزایش قیمت پیدا کنند و فشار به مردم مضاعف بشود.
9239---0922
* دولتی که توان کنترل قیمت مرغ و گوشت را نداشته باشد به چه کاری می‌آید؟ عدم کنترل و نظارت بر بازار، باعث ایجاد هرج و مرج در فروش انواع مواد و اقلام شده است به طوری که مغازه‌هایی در کنار هم اجناس واحدی را با قیمت‌های متفاوت و بعضا با 150 درصد اختلاف قیمت عرضه می‌کنند!
قلی‌زاده، طاهری، فراهانی و...
* مرکل آلمانی بی‌شرمانه اظهار می‌دارد با برجام ایران را مهار کرده‌ایم! آن وقت «دلواپسان» اظهار می‌دارند برجام چه برکاتی برای ما داشته است!
5261---0918
* روزنامه‌های زنجیره‌ای پوشاندن حقایق را به جایی رسانده‌اند که از کودتای آمریکا در ونزوئلا حمایت کرده و از حمله پلیس به معترضین علیه سرمایه‌داری چیزی نمی‌نویسند و از همه عجیب‌تر اینکه حمله تروریستی تروریست‌های وابسته به بیگانگان در داخل کشور را محکوم نمی‌کنند و حتی حاضر نیستند از گوشه‌ای از حماسه عظیم تشییع این شهدا تصویری منتشر کنند!
9984---0936
* دولتمردان منفعل گوش‌هایتان را باز کنید! کنایه ابلغ از تصریح رهبر معظم انقلاب را بشنوید که فرمودند:‌ اروپا هم مثل آمریکا، خائن و بدعهد است. منتظر معجزه از طرف اروپا نباشید!
طباطبایی
* کاش جفای آقای آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در حق ملت و شهدا در حد خوردن نمک و شکستن نمکدان بود. ایشان با موضع‌گیری انحرافی جدید خود نمک روی زخم خانواده محترم شهدا پاشید.
2802---0935
* آقای رئیس‌جمهور قبل از گرفتن انتقام شهدای سپاه از دشمن فکری برای کنترل مشاور فرهنگی خودش بکند که گفته اعتقادی به گرفتن انتقام از ضد انقلاب ندارد.
7919---0912
* کرنش در برابر غرب، توهین به عقاید مردم و جامعه اسلامی و مقدسات از شیوه‌های روزنامه‌های زنجیره‌ای مثل روزنامه ایران است. لازم است هیئت نظارت بر مطبوعات و دستگاه‌های ذی‌ربط با این متخلفان برخورد محکمی داشته باشند.
نوربخش- مشهد مقدس
* زمانی که شاه ملعون درصدد تصویب کاپیتولاسیون بود حضرت امام راحل(ره) از حوزه علمیه قم به علما و مردم بیدارباش داد. جرقه انقلاب اسلامی با همین فریادهای امام راحل زده شد و سپس بیداری علما و مردم کار را پیش برد. امروز هم به نظرم پالرمو، FATF و CFT و... را اگر مراجع، علما، نخبگان و اعضای نخبه و خبره‌های سیاسی مجمع تشخیص مصلحت در برابرش نایستند با دست خود یک کاپیتولاسیون جدید را به تصویب رسانده‌اند!
بوربور- ورامین
* رئیس دفتر ریاست جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه مشترکا اظهار داشته‌اند در صورتی که لایحه پالرمو و FATF در مجمع تشخیص رای نیاورد باید عواقب آن را مجمع بپذیرد! در حالی که این آقایان اولا باید پاسخ بدهند که آیا این عواقب تلخ برجام را پذیرفتند؟!
عسگری
* دولت پاکستان باید بداند پول‌های آل سعود برای آنان برکت نخواهد داشت. عربستان با این کمک‌های خود جامعه مسلمان پاکستان را پاره پاره خواهد کرد. دولتمردان پاکستانی منافع درازمدت ملت خود را فدای منافع کوتاه مدت نکنند.
4175---0936
* با قیمتی که پراید این آسیب‌پذیرترین خودروی کشور پیدا کرده(یعنی 47 میلیون) چگونه سازمان حمایت از مصرف‌کننده قصد برگزاری همایش میلیاردی دارد؟! واقعا این سازمان چه گلی به سر ملت زده است؟! از رسانه‌های دلسوز دیداری و نوشتاری درخواست می‌شود با مسئولان این سازمان مصاحبه کنند و مانع این‌گونه ولخرجی‌ها شوند و به جای آن بخواهند به گره‌گشایی مشکلات مصرف‌کننده‌ها بپردازند!
شکیبا
* اگر پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار بگیرد مشکلات و گرفتاری‌های کشور دوچندان خواهد شد. در گذشته دیدیم که با اجرای برجام توسط دولت فشار و تحریم‌های آمریکا بیشتر شد و هرچه کوتاه آمدیم آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها گستاخ‌تر شدند.
عباسی
«پاسخ روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران»
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه وزین کیهان به تاریخ 1397/11/23 توضیحات زیر را معروض می‌دارد:
1- در حال حاضر قیمت میوه و سایر اجناس عرضه شده در میادین میوه و تره‌بار به مراتب ارزان‌تر از سطح شهر است، کما اینکه قیمت انواع میوه در این مراکز به طور متوسط 36 درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.
2- در خصوص محصولات تنظیم بازار از جمله گوشت گوسفند، گوساله و مرغ، با توجه به یارانه‌ای که توسط دولت برای این محصولات در نظر گرفته می‌شود، این تفاوت به مراتب چشمگیرتر است. چنانکه قیمت گوشت گوسفند در میادین میوه و تره بار به طور متوسط 52 درصد، گوشت گوساله 18 درصد و گوشت مرغ 29 درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.
3- شهروندان محترم حتما اطلاع و آگاهی دارند که شورای محترم شهر تهران نه‌تنها هیچ نقشی در نوسانات اقتصادی کشور ندارد، بلکه تلاش کرده است تا با بسیج همه امکانات و توان مجموعه شهرداری تهران از شهروندان به ویژه اقشار آسیب‌پذیر حمایت کند.