kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۴۲۸
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶

محمدی: دوران طلایی کشتی بعد از المپیک 2020 شروع می‌شود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه کشتی ایران با مشکلات و خلا جدی در بیشتر اوزان دست و پنجه نرم می‌کند، گفت: کار بسیار سختی حتی برای کسب سهمیه المپیک داریم و انتظارات از کشتی باید معقول و منطبق بر واقعیت‌ها باشد.



غلامرضا محمدی اظهار داشت: وظیفه همه ماست که در همه موارد با مردم شفاف و صادقانه صحبت کرده و وضعیت موجود را به روشنی تبیین کنیم. ما دو رویداد بسیار مهم رقابت‌های قهرمانی جهان و المپیک ۲۰۲۰ را در پیش داریم و در بین آنها نیز در یکسری از تورنمنت‌های داخلی و خارجی و دو رویداد قهرمانی آسیا شرکت می‌کنیم. با توجه به شرایط فعلی و همچنین اتفاقاتی که در یکی دو سال گذشته در رویدادهای مختلف برای تیم ملی به وجود آمد، در رقابت‌های جام تختی همه پتانسیل کشتی ایران به غیر از چند چهره سرشناس که برای آنها نیز حضور در تورنمنت‌های خارجی را در نظر داریم، حضور داشتند.
وی افزود: باید بگویم با توجه به عملکرد کشتی‌گیران مخصوصاً در اوزان سبک ما در این اوزان شدیداً دچار خلأ و کمبود هستیم و شرایط خوبی نداریم. کار بسیار سختی برای حضور موفق در رقابت‌های جهانی و المپیک در پیش داریم اما با همه این اوصاف با تمام وجود برای بهبودی وضعیت کشتی ایران و کسب نتیجه‌ای درخور نام کشتی ایران و خوشحال کردن مردم تلاش خواهیم کرد و لحظه‌ای عقب نمی‌نشینیم.
محمدی تصریح کرد: بدون تردید بعد از المپیک ۲۰۲۰ با توجه به رسیدن این استعدادها به تیم ملی شرایط ما به مراتب بهتر خواهد شد و قول می‌دهم دوران طلایی کشتی ایران و ظهور نسل طلایی کشتی ایران را شاهد خواهیم بود و این نفرات کشتی ایران را به جایگاه اصلی و شایسته خود می‌رسانند.