kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۲۱۰
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵

دیدار مجری تحریم‌های ایران و مترسک کشف حجاب

بازیچه‌ای که تا دیروز دنبال پروژه کشف حجاب بود در اقدامی جدید با وزیر خارجه کشوری دیدار کرده که تحریمهای ظالمانه‌ای علیه ملت ایران وضع کرده است.



«معصومه علینژاد قمی» ملقب به مسیح علینژاد خبرنگاری را از روزنامه‌ اصلاح‌طلب همبستگی آغاز کرد و بعد از آن خبرنگار پارلمانی خبرگزاری «ایلنا» و سپس، همکار روزنامه‌های شرق، بهار، هم‌میهن و اعتماد ملی شد و پس از خروج از کشور، در خدمت حجاب ستیزی ناتوی فرهنگی، اقدام به ترویج کشف حجاب کرد.وی سال هاست که با فعالیت‌های به اصطلاح خبری خود دُکانی را دایر کرده و برای جور کردن جنس‌های این بازار مکاره از انتشار اخبار دروغ و یا وارونه جلوه دادن حقیقت هم ابایی ندارد.
علینژاد روز گذشته با «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا دیدار کرد و نشان داد میان مدعیان دروغین اصلاح‌طلبی، سلطنت طلبان عامل 54 سال کودتا و اختناق در ایران، و ترتیب دهنده کودتای 28 مرداد هیچ فاصله‌ای نیست. در این رابطه معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرده که مایک پمپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده روز دوشنبه ۱۵ بهمن با علینژاد، دیدار و از او تشکر کرده است!
علینژاد اما با ماجرای دختران خیابان انقلاب و ایجاد هیاهوی کاذب در مورد «حجاب» توانست جایگاه متزلزل خود در نزد سیاست گذاران غربی را مستحکم کرده و خود را به عنوان صدای آزادی زنان ایرانی جا بزند تا از این طریق لقمه نانی برای خود دست و پا کند. در طی این سال‌ها علینژاد همواره ادعای مستقل بودن داشته اما محتوای گزارش‌های او و سمت و سویی که وی در این رپرتاژها دارد بخوبی نشان می‌دهد که منبع مالی وی کدام کشورها و گروهها هستند. نگاهی کوتاه به زندگی علینژاد این مسئله را روشن‌تر می‌کند.
علینژاد زمانی که در انگلیس زندگی می‌کرد برای مصاحبه با «باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده ویزای آمریکا گرفت اما با وجود سفر به واشنگتن هیچگاه موفق به دیدار و گفت‌وگو با اوباما نشد.اما دولت جدید آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ» از همان آغاز کار دشمنی خود با ایران را علنی کرد. علینژاد به دلیل آنکه اقدام به انتشار اخبار دروغ و دستکاری شده نموده جایگاهی در میان مخاطبین ایرانی ندارد اما از آنجا که آمریکا در شرایط فعلی چهره مقبولی را که بتواند با فریفتن وی مردم ایران را با خود همسو کند در اختیار ندارد به ناچار به سراغ گزینه‌های معلوم‌الحال و دست چند می‌رود!