kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۱۵۸
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰

زندانیان فراری ایلام دستگیر شدند

دادستان دهلران گفت: زندانیانی که روز دوشنبه حین انتقال از ایلام به دهلران فرار کرده بودند، در سریع‌ترین زمان دستگیر شدند.



به گزارش ایرنا، صابر نجومی اظهار کرد: ظهر روز دوشنبه دو متهم که از زندان ایلام برای روند رسیدگی پرونده خود به دادگاه عمومی و انقلاب دهلران در حال انتقال بودند، حین جابه‌جایی با ماموران درگیر و در منطقه نصریان دهلران مبادرت به فرار می‌کردند.
وی افزود: این افراد کمتر از دو ساعت توسط نیروهای نظامی و امنیتی در منطقه سه گلال دهلران در حین فرار از مرز محاصره و دستگیر شدند.
دادستان دهلران تاکید کرد: خوشبختانه هیچ یک از ماموران انتظامی زخمی نشده‌اند و تنها یکی از متهمان به صورت جزیی زخمی شده که برای درمان به اورژانس انتقال داده شد.
نجومی گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته این اتفاق از قبل برنامه‌ریزی نشده و هیچ‌گونه همدستی در این راستا وجود نداشته است و تنها در پی غفلت ماموران مبادرت به فرار کردند.
وی یادآور شد: جرم یکی از این متهمان قاچاق اسلحه بوده که به 15 سال حبس محکوم شده و متهم دیگر نیز به جرم قاچاق به پنج سال حبس محکوم شده است ولی برای این دو متهم پرونده‌های دیگری در جریان است که منجر به صدور رای نشده است.