kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۳۲۷۱
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

طراحی جدید «جشنواره فیلم مقاومت»(اخبار ادبی و هنری)

محمد حبیبی از طراحی جدید جشنواره فیلم مقاومت خبر داد و گفت: تا یک ماه آینده طرح نهایی نحوه برگزاری شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت نهایی و اعلام خواهد شد.

محمد حبیبی سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح در گفت‌وگو با دفاع پرس، با ‌اشاره به سخنان سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین مبنی بر برگزاری سالانه جشنواره فیلم مقاومت، اظهار داشت: سخنان سردار غیب‌پرور برای برگزاری سالانه جشنواره فیلم مقاومت درباره بخش بین‌الملل جشنواره است.
سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح گفت: در حوزه بین‌الملل برگزاری سالانه جشنواره فیلم مقاومت حتماً جواب خواهد داد. جلسات زیادی پیرامون جشنواره بعدی فیلم مقاومت برگزار شده و نظر سردار غیب‌پرور مبنی بر برگزاری سالانه این رویداد است و ما نیز معتقدیم برگزاری این جشنواره در بخش بین‌الملل خیلی خوب جواب خواهد داد.
حبیبی افزود: ایده‌های مختلفی درباره نوع برگزاری جشنواره فیلم مقاومت مطرح شده است. مثلاً صحبت‌هایی مبنی بر برگزاری افتتاحیه این رویداد در لبنان مطرح شده و یا اینکه جشنواره را در چهار نقطه دنیا برگزار کنیم. چراکه با این روش در دنیا این جشنواره بیشتر دیده خواهد شد.
وی از جمع‌بندی نهایی و تصمیم‌گیری درباره نوع برگزاری جشنواره بعدی فیلم مقاومت تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: حدوداً تا یک ماه آینده تکلیف نحوه برگزاری شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت روشن خواهد شد. مشغول رایزنی‌های قبل از اعلان نهایی هستیم. اگر قرار باشد جشنواره تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد نیازمند فعالیت‌های بیشتری هستیم و باید حتماً از دوره پانزدهم بهتر و تاثیرگذارتر باشیم.