5 تفنگدار آمریکایی براثر انفجار بمب در افغانستان به هلاکت رسیدند
پنج تفنگدار آمریکایی در جنوب شرق افغانستان براثر انفجار بمب به هلاکت رسیدند.
به گزارش خبرگزاریها، دیروز پنج تفنگدار آمریکایی در مناطق ناآرام جنوب شرق افغانستان کشته شدند. ناتو با اعلام این خبر، توضیحات بیشتری نداد. شبهنظامیان طالبان بیشترین حملات خود را در مناطق جنوبی و شرقی افغانستان انجام میدهند. دیروز نیز چهار عامل انتحاری طالبان در همین منطقه (استان ننگرهار) به ساختمان دادگاه حمله کردند، اما قبل از هر اقدامی توسط نیروهای امنیتی کشته شدند.نیروهای دولتی در دو شهر استان «غزنی» واقع در جنوب افغانستان نیز 28 عضو طالبان را کشتند و 13 تن دیگر را زخمی کردند. این درحالی است که قرار است در افغانستان 24 خرداد دور دوم انتخابات ریاستجمهوری برگزار شود.