kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۱۹۲۱
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰

تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی تا جام تختی تعطیل شد

بعد از برگزاری اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، تمرینات این تیم تا برگزاری جام بین‌المللی تختی در اندیمشک تعطیل شد.



طبق برنامه‌ریزی کادر فنی، دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی قرار بود از ۲۴ دی‌ماه آغاز و تا زمان حضور در سی و نهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام تختی که روزهای ۴ و ۵ بهمن‌ماه در اندیمشک برگزار می‌شود ادامه پیدا کند اما این اردو با تصمیم محمد بنا و همکارانش لغو شد.
حسام جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در این خصوص گفت: با توجه به نزدیکی به جام تختی، عده‌ای از فرنگی‌کاران درخواست کردند که تمرینات خود را در شهر و باشگاه خود دنبال کنند از طرفی با توجه به آسیب‌دیدگی و بیماری برخی کشتی‌گیران، تصمیم بر این شد اردوی دوم را لغو و نفرات واجد شرایط برای حضور در جام تختی، دوم بهمن‌ماه خود را در اندیمشک به کادر فنی معرفی کنند.
خبر دیگر از کشتی اینکه ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا پس از جام تختی و جام دانکلوف مشخص می‌شود. مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در سال 2019 میلادی طی روزهای 3 تا 8 اردیبهشت ماه سال 98 در شهر ژیان کشور چین برگزار خواهد شد که بر اساس اعلام غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی بزرگسالان ترکیب تیم ملی برای شرکت در این رقابت‌ها پس از جام تختی و جام دانکلوف بلغارستان مشخص خواهد شد.