kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۰۹۱۶
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰

کیش میزبان جشنواره مطبوعات و رسانه‌های مناطق آزاد

کیش- خبرنگار کیهان:
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از آمادگی این جزیره برای برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های مناطق آزاد کشور با رویکرد معرفی ظرفیت‌های بین‌المللی این جزیره در مرداد سال آینده در این جزیره خبر داد.
غلامحسین مظفری مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اقدام‌های انجام  شده برای تشکیل خانه مطبوعات کیش، تاکید کرد: برگزاری این جشنواره به عنوان اولین اقدام خانه مطبوعات در دستور کار قرار گرفته و این خانه متولی این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای است.
وی همچنین بر ایجاد موج و حرکت رسانه‌ای در معرفی ظرفیت‌های بین‌المللی جزیره کیش تاکید و آن را رسالتی مهم برای مطبوعات و رسانه‌های این جزیره دانست و گفت: رسانه و مطبوعات می‌توانند ظرفیت‌های بی‌بدیل اقتصادی،
فرهنگی و گردشگری این منطقه را به جهان معرفی کنند.
وی افزود: جزیره کیش سرشار از ظرفیت‌ها و برخوردار از قابلیت‌های بی‌بدیل برای بین‌المللی شدن است که معرفی این جاذبه‌ها نیازمند برنامه‌ریزی و ایجاد موج رسانه‌ای است.
در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه و مدیرعامل منطقه آزاد، نمایندگان رسانه‌ها و مطبوعات در سخنان جداگانه مهمترین، نظرات خود را در خصوص امور اطلاع‌رسانی، مشکلات جزیره مطرح و خواسته‌های این صنف را بیان کردند.