روایت نفوذ در سری جدید مجموعه «خارج از دید»(اخبار ادبی و هنری)
پخش سری جدید مجموعه مستند «خارج از دید» با محوریت نفوذ در عرصههای فرهنگی، اقتصادی و محیط زیست، از شب گذشته در شبکه سوم سیما آغاز شد. به گزارش خبرنگار کیهان، «خارج از دید» برای اولین بار سال گذشته و با موشکافی زمینههای وقوع فتنه سال 88 پخش شد. فصل دوم این مجموعه نیز به کارگردانی مهدی نقویان از شنبه شب روی آنتن رفت. البته این مجموعه نیز مرتبط با فتنه سال 88 است. به این معنی که نقویان در این مستند نشان میدهد که دشمن پس از شکست از مردم ایران در سال 88، پروژه نفوذ را با جدیت دنبال میکند؛ نفوذ در عرصههای مختلف اقتصادی، فرهنگی و محیط زیست. بررسی این اتفاقات در نهایت به فتنه سال 96 ختم میشود و این بخش از تاریخ سیاسی کشورمان نیز در مستند «خارج از دید2» هدف واکاوی قرار میگیرد. مستندی که این مسائل را با توجه به اسناد و وقایع مختلف، مورد کنکاش قرار میدهد.
گفتنی است، مجموعه مستند «خارج از دید2» در 20 قسمت 45 دقیقهای تهیه شده که فصل اول این مستند در 10 قسمت، از شنبه تا چهارشنبه پس از خبر ساعت 22 از شبکه سه سیما روی آنتن میرود.