kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۰۷۳۹
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸

سرقت از طلافروشی با تفنگ اسباب بازی در بابلسر ناکام ماند

سارقانی که شامگاه چهارشنبه قصد سرقت از یک طلافروشی را با تفنگ پلاستیگی در شهر «بهنمیر» از توابع شهرستان بابلسر داشتند، با مداخله مردم، ناکام ماندند.


ساری - خبرنگار کیهان‌:

سارقان سه نفر بودند و زمانی که وارد طلافروشی شدند و با تفنگ طلافروش را تهدید کردند، با مداخله و داد و فریاد دو مشتری مواجه شدند که از قبل در داخل مغازه حضور داشتند.
فرمانده انتظامی بابلسر، ضمن تایید وقوع سرقت ناکام از طلافروشی در بهنمیر، گفت: سه نفر که قصد سرقت از یک طلافروشی در شهر بهنمیر را داشتند با هوشیاری صاحب طلافروشی و کمک همسایه‌ها و مردم از محل سرقت‌گریختند.
سرهنگ عبدالله رضوانی افزود: این سه سارق که یک نفرشان راننده بود، با در دست داشتن اسلحه پلاستیکی ابتدا اقدام به ارعاب و تهدید طلافروش کردند ولی با سر و صدا و فریاد صاحب مغازه و دو مشتری حاضر از محل‌گریختند.
وی توضیح داد: نحوه ورود این سارقان به این گونه بود که یک نفرشان بدون ماسک ابتدا وارد طلافروشی شد و با باز کردن در مغازه، راه ورود دو سارق دیگر را که ماسک بر چهره داشتند،
مهیا کرد.
رضوانی افزود: خوشبختانه جسارت طلافروش مانع از انجام اهداف شوم سارقان شد و نیروی انتظامی هم با سرعت در محل حادثه حضور یافتند ولی سه سارق به سرعت متواری شدند.