kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۰۳۳۲
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
نایب‌رئیس‌کانون انجمن‌های اسلامی کالاهای کشور:

970 هزار نفر از رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای کشور بیمه شدند



نایب‌رئیس‌کانون انجمن‌های اسلامی کالاهای کشور از بیمه شدن 970 هزار نفر از رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای کشور خبر داد.
سعید انگوتی  در مراسم قدردانی از تلاشگران عرصه حمل‌ونقل جاده‌ای بناب با بیان اینکه هم اکنون 970 هزار نفر از رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با 152 میلیارد تومان اعتبار بیمه شده‌اند؛ اظهار داشت: 780 هزار نفر نیز برای بیمه شدن ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با انتقاد از عدم کار کارشناسی صورت گرفته در بیمه رانندگان تصریح کرد: این بیمه فقط شامل حال رانندگان و همسران آنها بوده که امیدواریم فرزندان رانندگان نیز بتوانند از مزایای این بیمه استفاده کرده و بهره‌مند شوند.
انگوتی سپس از کشته شدن 145 نفر از رانندگان طی سال جاری در اثر تصادف خبر داد و گفت: ضروری است مسئولان امر درخصوص بیمه رانندگان و خانواده‌های آنها اهتمام کنند.
رئیس‌اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بناب با بیان اینکه 95 درصد حمل‌ونقل کالا در کشور توسط ناوگان زمینی انجام می‌شود؛ گفت: در شهرستان بناب هشت شرکت باربری فعال وجود دارد که ماهانه 10 هزار بارنامه توسط این شرکت‌ها صادر می‌شود.
علیرضا سلیمانی‌فر افزود: طرح راهداری زمستانی همزمان با استان و کشور در شهرستان بناب نیز آغاز شده و 12 دستگاه ماشین‌آلات سنگین با تجهیزات کامل با 25 نفر پرسنل آماده ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و در خدمت مردم هستند.
رئیس‌انجمن صنفی رانندگان شهرستان بناب نیز در این مراسم با بیان اینکه یک‌هزار و 700 دستگاه خودرو سنگین در ناوگان حمل‌ونقل شهرستان بناب فعال هستند؛ گفت: نبود پارکینگ عمومی از مشکلات اساسی این انجمن بوده و رانندگان مجبور می‌شوند خودروهای خود را در محلات مختلف و کمربندی‌ها رها کنند.
مختار سقزچی، عدم تحویل لاستیک دولتی را از دیگر مشکلات این صنف اعلام و اظهار کرد: تاکنون توانسته‌ایم به 600 نفر لاستیک تحویل دهیم ولی بقیه رانندگان همچنان در انتظار دریافت لاستیک هستند و به جهت بالا بودن قیمت لاستیک امکان خرید توسط رانندگان وجود ندارد.