kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۰۲۳۳
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱

بی‌خانمانی در آمریکا به هالیوودی‌ها هم رسید(اخبار ادبی و هنری)

بحران گرانی مسکن در لس‌آنجلس بسیاری از عوامل سینمای هالیوود را به زندگی شبانه‌روزی در داخل خودرو مجبور ساخته است.

به گزارش فارس، هالیوود ریپورتر در این باره با چند نفر از عوامل سینمایی مستقر در هالیوود که در خودروهای شخصی خود شب‌ها را سپری می‌کنند؛ گفت‌وگو کرده است.
«نوئل» که دستیار تولید اتاق نویسندگان در یک سایت بسیار بزرگ و فیلمنامه‌خوان یک شبکه معتبر تلویزیون کابلی است و تنها از نام کوچک خود استفاده می‌کند که دلیلش کار کردن برای یک استودیوی مهم عنوان شده، یکی از ۱۵ هزار و ۷۴۸ شهروندی است که در لس‌آنجلس در داخل خودرو زندگی می‌کند. این میزان به سرعت در حال افزایش است و دلیل آن نابرابری درآمد و بحران بی‌خانمانی است. از ژانویه امسال، ۹ هزار و ۱۱۷ وسیله نقلیه به عنوان منزل مسکونی استفاده و بر این آمار افزوده شده است که ۶۰۰ مورد نسبت به سال ۲۰۱۷ اضافه شده است.
«جو لِپ» ۲۷ ساله یکی از عوامل صحنه است که به صورت تمام‌وقت برای برنامه «اسنیکی پیت» آمازون کار می‌کند. او نیز در ماشین فورد وینداستار سبز رنگش زندگی می‌کند. او که کرایه منزل در لس‌آنجلس را بسیار «ظالمانه» می‌خواند می‌گوید برای یک سال اجاره حداقل ۱۴ هزار دلار باید پرداخت شود. او امیدوار است بتواند این مبلغ را پس‌انداز کند. «آستِن پدرونی» دستیار دوربین که در چندین پروژه فیلم کوتاه همچون «موسی مقدس» کار کرده، زندگی در ون را به خاطر داشتن پول کافی برای انجام سرگرمی‌هایش همچون بازی اسکیت‌بورد برگزیده است. «کریس هولسبِک» ۵۰ ساله آهنگساز بازی‌های ویدیویی است. او نیز کمبود مسکن ارزان‌قیمت در کالیفرنیا را به عنوان عامل اصلی در تصمیم خود برای شروع زندگی در خودرو عنوان می‌کند. او همچنین برای فیلم‌های «جنگ ستارگان: اسکادران روگ»، «دکتر هو» و «جنگ دنیاها» موسیقی نوشته است.