kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۶۵۸۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰
رهبر جنبش «امت اسلام» آمریکا در نشست خبری در تهران:

اگر ماشه جنگ کشیده شود پایان آمریکا را رقم خواهد زد

رهبر جنبش «امت اسلام» آمریکا خطاب به ترامپ گفت: از ترامپ خواهش می‌کنم بسیار مراقب باشد، چون اگر ماشه جنگ کشیده شود و آمریکا با استفاده از متحدانش همچون اسرائیل جنگی را در منطقه شروع کند، آن زمان کشورهای دیگر مثل چین و روسیه وارد جنگ می‌شوند و این جنگ پایان آمریکا را رقم خواهد زد.

لوئیس فراخان در نشست خبری که در محل پرس تی‌وی برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران، از مقام معظم رهبری قدردانی کرد. وی که سفری به قم داشته و با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار کرده از مهمان‌نوازی مردم ایران تشکر نیز کرد. به گزارش فارس، رهبر جنبش «امت اسلام» آمریکا از رسانه‌های تحت امر رژیم صهیونیستی به خاطر نادیده انگاشتن واقعیات درباره وی و تحریف واقعیات انتقاد کرد.
فراخان گفت: من در مقطعی در ایران حضور دارم که برادران و خواهران به خاطر غضب رئیس‌جمهور و دولت آمریکا و اعمال تحریم‌های ظالمانه مورد هجمه قرار گرفته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: من به همه ایرانیان می‌گویم این یک آزمایش الهی است و اگر مقاوم باشیم، شامل نعمت خدا خواهیم شد.
رهبر جنبش «امت اسلام» آمریکا با ‌اشاره به توافق برجام و تاکید همه نهادهای ناظر مبنی بر پایبندی ایران به این توافق، اظهار داشت: گفتند به ایران میلیاردها دلار را می‌دهند، ولی چنین نکردند. ایران به تعهدات خود پایبند بود ولی آمریکا متعهد نبود و با آمدن ترامپ، آمریکا از این توافق خارج شد. ترامپ سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کرد.
این فعال مدنی آمریکا درباره انتقادهای وارد شده به وی به خاطر سفر به ایران و اینکه به وی گفته‌اند همان‌طور که به ایران رفته‌ای در همان جا بمان، خطاب به آنها گفت: چطور جرات می‌کنید، با من حرف بزنید؟ آمریکا متعلق به من و ما است و عرق و خون ما باعث شده آمریکا به وجود بیاید، من خیلی وطن‌پرست‌تر از آنهایی هستم که ادعا می‌کنند آمریکا برای آنهاست، من تسلیم نخواهم شد و به آمریکا باز می‌گردم و این حقیقت را برای آنها بازگو خواهم کرد.
به گزارش فارس، فراخان اظهار داشت: از ترامپ خواهش می‌کنم بسیار مراقب باشد، چون اگر ماشه جنگ کشیده شود و آمریکا با استفاده از متحدانش همچون اسرائیل جنگی را در منطقه شروع کند، آن زمان کشورهای دیگر مثل چین و روسیه وارد جنگ می‌شوند و این جنگ پایان آمریکا را رقم خواهد زد.
وی افزود: من می‌خواهم به ترامپ این هشدار را بدهم که این شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ به اسرائیل» ایرانیان نیست که باعث پایان دادن به آمریکا خواهد بود، این سیاست‌های شماست و شما مسئول نابودی آمریکا خواهید بود.