kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۶۵۶۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
سخنگوی آتش‌نشانی خبر داد

۵۵ آتش‌نشان ایمنی بازی پرسپولیس -کاشیما را برعهده‌ دارند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: ۵۵ آتش‎نشان ایمنی مسابقه فوتبال فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیما ژاپن در ورزشگاه آزادی را تامین می‌کنند.

جلال ملکی در گفت‌و‌گو با میزان درباره نحوه خدمات رسانی آتش‎نشانان در ورزشگاه آزادی تهران اظهار داشت: ماموران ایستگاه شماره ۲۰ آتش‌نشانی که در مجاورت ورزشگاه آزادی مستقرند، آماده خدمت‌رسانی به هواداران فوتبال هستند.
ملکی ادامه داد: ۱۲ خودرو سنگین، ۴ خودرو سبک، ۵ دستگاه موتورسیکلت، ۲ دستگاه پیکاپ نجات برای تامین ایمنی فینال لیگ قهرمانان آسیا بکارگرفته می‌شود و ۵۵ آتش‎نشان زبده نیز به همراه تجهیزات ایمنی از ساعت‌ها پیش از آغاز مسابقه در سکوها، پارکینگ‌ها و مسیر‌های منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر می‌شوند.
وی از همه تماشاچیان این مسابقه فوتبال خواست که همچون مسابقات گذشته با آتش‌نشانان همکاری داشته و در صورت بروز حادثه‌ای ضمن فاصله گرفتن از محل حادثه مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.
خدمات‌رساني مترو به تماشاگران
همزمان با برگزاری مسابقه بین تیم‎های فوتبال پرسپوليس و كاشيما آنتلرز در ورزشگاه آزادی، سرویس‌دهی در خط ۵ متروی تهران تا جابجايي كامل مسافران از ايستگاه ورزشگاه آزادي ادامه خواهد داشت.
در حال حاضر خط متروی تهران - کرج تا ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه سرویس‌دهی دارد، اما با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال در ساعت ١٨:٣٠ شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به منظور تسهیل تردد و رفاه حال تماشاگران تا پایان مسابقه و بازگشت کامل مسافران سرویس‌دهی در این خط را افزایش می‎دهد. همچنین به منظور تسهیل تردد و رفاه حال شهروندان در صورت ازدحام جمعیت قطار فوق‌العاده نیز اعزام خواهد شد.