kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۶۵۶۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵

سانحه رانندگی دو دستگاه اتوبوس در شهرهای سمنان و زرندیه با 2 کشته

تصادف اتوبوس با خودروی سنگین کشنده در محور دامغان به سمنان 2کشته و 10 مصدوم و حادثه رانندگی بین یک دستگاه اتوبوس و پراید در محور بویین زهرا- ساوه 24 مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه دامغان دیروز در گفت‌و‌گو با ایرنا ابراز داشت: یک دستگاه اتوبوس به همراه 27 سرنشین با یک دستگاه کشنده هوو ساعت سه و نیم بامداد جمعه در کیلومتر 70 محور دامغان به سمنان برخورد کرد. وی با بیان اینکه این اتوبوس از مشهد به تهران در حرکت بود، خاطرنشان کرد: در این تصادف، راننده اتوبوس و همسرش در دم فوت کردند و 10 نفر از مسافران اتوبوس مجروح و به بیمارستان منتقل شدند. کبیری اضافه کرد: علت این حادثه بی‌توجهی به جلو ناشی از خستگی وخواب‌آلودگی راننده بود.
همچنین رئیس‌مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زرندیه گفت: حادثه رانندگی بین یک دستگاه اتوبوس و پراید در محور بویین زهرا - ساوه در محدوده خان آباد، 24 مصدوم برجا گذاشت.سید «عباس میرهاشمی» دیروز در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: این حادثه رانندگی در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد روز جمعه رخ داد.
وی توضیح داد: در این حادثه رانندگی اتوبوس پس از برخورد با سواری پراید واژگون شد که براثر آن 24 سرنشین مصدوم شدند.  رئیس‌مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زرندیه ادامه داد: گروه‌های امداد و نجات اورژانس 115 زرندیه به سرعت با چهار دستگاه آمبولانس و نیروهای هلال احمر رنگرز ساوه و هلال احمر زرندیه نیز با 2 دستگاه آمبولانس برای کمک به مصدومان در محل حادثه اعزام شدند.
میرهاشمی اظهارداشت: 11 مصدوم این حادثه به مراکز درمانی شهرستان ساوه و 13 مصدوم به بیمارستان شهدای آسیابک زرندیه منتقل شدند. رئیس‌مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زرندیه اضافه کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی دردست بررسی است.