kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۵۵۱
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳

جام جهانی 2014 برزیل


*الجزایر موفق شد در دیداری دوستانه با نتیجه 3 بر یک ارمنستان را شکست دهد. از سوی دیگر تیم‌های ایتالیا و پرتغال در دیداری دوستانه برابر حریفان خود به تساوی رسیدند و هلند با تک گل روبین فان پرسی برابر غنا صاحب برتری شد.
*ریکاردو مونتولیوو ‌ها‌فبک تیم ملی ایتالیا به دلیل مصدومیت حضور در جام جهانی 2014 برزیل را از دست داد. ایتالیا در گروه D جام جهانی 2014 برزیل با تیم‌های اروگوئه، انگلیس و کاستاریکا همگروه است و در اولین دیدار خود باید با انگلیس مسابقه بدهد.
*پراندلی سرمربی ایتالیا از مصدومیت‌ها‌فبک تیم خود ابراز ناراحتی کرد و گفت: متاسفانه این دیدار تحت تاثیر مصدومیت ریکاردو مونتولیوو قرار گرفت. مصدومیت مونتولیوو ضربه بزرگی به تیم ما زد.
* «خبرگزاری آسوشیتدپرس» در گزارشی به معرفی پنج بازیکن ایران در جام‌جهانی 2014 برزیل پرداخت.دانیال داوری، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، جواد نکونام و رضا قوچان نژاد 5 ستاره ایران از دیدگاه این خبرگزاری است.
*لوئیس فان‌خال، سرمربی هلند پس از پیروزی برابر غنا در دیداری دوستانه گفت: از عملکرد مهاجمانم راضی نیستم؛ چرا که فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.
*فان پرسی  کاپیتان تیم ملی فوتبال هلند به ستایش از فان‌خال پرداخت و گفت که حاضر است برای مربی خود روی آتش هم راه برود.
*روزنامه نیویورک ‌تایمز آمریکا نوشت در پنج دیدار دوستانه که قبل از جام‌جهانی 2010 در کشور‌ آفریقای‌جنوبی برگزار شد، تبانی صورت گرفته است. یکی از مسئولان فیفا در گفت‌وگو با نیویورک تایمز اعلام کرد حداقل در پنج دیدار دوستانه قبل از جام جهانی آفریقا تبانی صورت گرفته اما در بازی‌های جام جهانی چنین اتفاقی رخ نداده است.