واکنش رئیس فدراسیون والیبال به صحبتهای معروف
رئیس فدراسیون والیبال در بیانیهای پاسخ صحبتهای سعید معروف را داد.
پس از آنکه روز سهشنبه سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در انتقاد به استعفای امیر خوشخبر سرپرست تیم ملی والیبال در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با ادبیاتی زشت و زننده شخص رئیس فدراسیون را به باد انتقاد گرفت، دیروز ضیایی در بیانیهای در سایت فدراسیون والیبال پاسخ او را داد. ضیایی گفت: تصمیم گیری در مورد اعضا و دستاندرکاران هر فدراسیون جزو حقوق بدیهی هر رئیسی است و خوشبختانه این خداحافظی در یک فضای دوستانه و با حفظ احترام صورت پذیرفت که این موضوع در راستای موافقت با درخواست ایشان و اقدام در مورد خاتمه خدمت آقای خوشخبر صورت گرفت.
رئیس فدراسیون والیبال درخصوص برخی واکنشها به وجود آمده و توهینهای صورت گرفته نیز افزود: ضمن محفوظ دانستن حق برخورد قانونی و انضباطی در این خصوص برای فدراسیون و خانواده بزرگ والیبال، رجوع میکنم به نقل قولی از مرحوم امیرکبیر که میگوید: «اگر سیستم آموزشی و تربیتی ما درست بود و نقصی نداشت امروز شاهد چنین برخوردهایی دور از شان انسانی نبودیم».
ضیایی در ادامه افزود: الحق امیرکبیر مرحوم حق داشت که هر ۱۱۸۸ روز دوران صدارت را بگرید زیرا افول ارزشهای انسانی از جانب هر کسی و در هر جایگاهی بسیار مضموم و ناپسند است و اینجانب قضاوت در این خصوص را به اهل دل و اهل فن واگذار مینمایم.
فدراسیون والیبال همچنین اعلام کرد: کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در حال بررسی اتفاقات روزهای اخیر است و طی روزهای آینده در این خصوص تصمیمگیری و اعلام خواهد کرد.