kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۵۴۴
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱
همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی

300 مبلغ به سراسر کشور اعزام می‌شوند

مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام 300 نفر مبلغ به سراسر کشور همزمان با سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس موسوی گفت: با توجه به اینکه در این ایام مراسم و برنامه‌های مختلف برای تعظیم شخصیت امام خمینی(ره) و سالگرد ایشان برگزار می‌شود، تعدادی از مبلغان نخبه و متخصص به مدت سه روز به سراسر کشور اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به اقدامات مبلغان در مناطق تبلیغی عنوان داشت: مبلغان در مناطق تبلیغی به تبیین سیره و شخصیت امام خمینی(ره)، مبارزات امام، قیام و انقلاب اسلامی و شاخصه‌های انقلاب اسلامی، دستاوردهای نظام، تلاش‌ها، خدمات نظام و دشمن‌شناسی می‌پردازند.
وی ادامه داد: بحث مهم و اصلی که مبلغان در تبلیغ به آن اهتمام دارند، تبیین ولایت فقیه و محوری بودن ولایت فقیه به عنوان استمرار حکومت ائمه اطهار(ع)، مباحثی مانند سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی در این ایام است.
موسوی افزود: اکنون ثبت‌نام مبلغان انجام شده و احکام اعزام خود را دریافت کرده‌اند و در روزهای 13، 14 و 15 خرداد به مناطق تبلیغی اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه همایشی به منظور آشنایی مبلغان و بهره‌گیری از رهنمودهای شخصیت‌ها، علما و یاران امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، گفت: مبلغان در این همایش اطلاعاتی در زمینه رهنمودها، خاطرات، سیره و شئونات امام خمینی(ره)،‌ تلاش‌ها و مبارزات امام و رهبری‌های ایشان کسب می‌کنند.