kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۵۱۹
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵
صبح دیروز اتفاق افتاد

طناب‌دار بر گردن جاسوس منافق

بنابر اعلام دادستانی تهران، دیروز یکی از افراد مرتبط با گروهک تروریستی منافقین اعدام شد.

سرویس اجتماعی - علمی:
بنابر اعلام دادستانی تهران، دیروز یکی از افراد مرتبط با گروهک تروریستی منافقین اعدام شد.
غلامرضا خسروی سوادجانی از اعضای گروهک تروریستی منافقین‌خلق ایران بود که برای اولین بار از سال 1360 تا 1365 نیز به جرم فعالیت و همکاری با منافقین خلق به زندان محکوم شده بود.
وی که بارها مورد عفو و رأفت ‌نظام اسلامی قرار گرفته بود در سال 86 بار دیگر به دلیل ارتباط با این گروهک تروریستی تحت تعقیب قضایی قرار گرفته بود و به 3 سال حبس قطعی و 3 سال حبس تعلیقی محکوم گردید. پس از پایان محکومیتش، وی بدون توجه به بخشش‌های گذشته، بار دیگر پای در راه نفاق و خیانت به کشور گذاشت که با هوشیاری سربازان گمنام امام‌زمان دستگیر شد.
از خسروی در هنگام آخرین دستگیری، مقادیر زیادی اسناد، اعم از مکتوب و تصویری از مراکز مهم کشور از جمله مراکز و تاسیسات نظامی کشف گردید! وی این تصاویر را به همراه تصاویر و اسناد مهم دیگری در اختیار منافقین و سرویس‌های جاسوسی گذاشته و عملا به وطن‌فروشی اقدام کرده بود.
وی همچنین با ارایه کمک‌های مالی به این گروهک تروریستی، تلاش کرده بود که برخی افراد را به تشکیلات منافقین وصل کند.
دادگاه انقلاب اسلامی تهران خسروی را با حضور وکیل مدافعش و نماینده دادستان محاکمه نمود که پس از رسیدگی به محتویات پرونده، حکم اعدام وی صادر گردید. این حکم از سوی دیوان عالی کشور نیز مورد تایید قرار گرفت. پس از ابلاغ حکم صادره تایید شده، تقاضای اعمال ماده 18 اصلاحی نیز صورت گرفت که با رد این تقاضا حکم به موقع به اجرا گذاشته شد.
عبدالفتاح سلطانی و شیما قوشه، پس از صدور حکم اعدام این جاسوس منافق که در زندان به سر می‌برد، وکالت وی را برعهده گرفتند. خسروی در اغتشاشات اخیر بند350 اوین نیز نقش بسزایی داشت که پس از آن به زندان رجایی‌شهر کرج اعزام شد و دیروز در همان‌جا حکم اعدامش اجرا شد.
پس از صدور و ابلاغ حکم اعدام خسروی، 17 نفر از افراد معلوم‌الحال که خود غالبا مجرمین سیاسی امنیتی هستند با جمع‌آوری امضا خواهان توقف حکم اعدام وی شدند که در میان این افراد نام کسانی چون بهمن احمدی امویی، کیوان صمیمی، سعید مدنی و عبدالفتاح سلطانی هم به چشم می‌خورد. نکته جالب توجه دیگر این که پایگاه اینترنتی ملی - مذهبی‌ها هم در صف دشمنان ملت ایران و در راستای حمایت از این منافق وطن‌فروش، اقدام به بازگشایی صفحه‌ای ویژه در حمایت از وی کرده بود!