kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۴۹۱
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳

بابک حمیدیان: مورد تهاجم احمقانه روشنفکران سینما قرار گرفتم (اخبار ادبی و هنری)

بازیگر نقش شهید وصالی در فیلم «چ» با انتقاد شدید از ارتباطات در سینما گفت: پس از بازی در این نقش با تهاجم احمقانه روشنفکران سینما مواجه شدم.
«بابک حمیدیان» بازیگر سینما در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: قبل از بررسی مشکلات در سینما از لحاظ تکنولوژی و انسانی همانند حضور کارگردان، فیلمنامه‌نویس و عوامل تولید خوب و تحلیل وضعیت مدیریتی سینما باید به ضعف و مشکل بزرگ سینما، رابطه و مشکلات آدم‌های سینما با هم بپردازیم.
وی ادامه داد: نمونه بارز این حرف، این است که کاهانی را به خاطر انتخاب من در اثرش سرزنش کردند. من از طرف روشنفکران سینما که دلایل بسیار ابلهانه و احمقانه دارند مورد تهاجم قرار گرفته‌ام.
این بازیگر با انتقاد از وضعیت انتخاب بازیگر توسط گروه کارگردانی در سینما گفت: من یک سفر داشتم که قبل از آن با بهمن فرمان‌آرا برای ایفای نقش در فیلمش توافق کرده‌ بودیم، وقتی از سفر بازگشتم، به علت این‌که دستیار وی با من مشکل دارد، نظر وی را عوض کرد و فرمان‌آرا منصرف شد.
حمیدیان هم‌چنین تصریح کرد: بحران سینمای ایران، «حرف بردن»، «حرف شنیدن» و «دهن بینی»  فیلمسازان و عوامل تولید است و این غیبت و بدگویی و پشت سر افراد حرف زدن عادت دیرینه‌ ماست.