kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۴۸۴
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲
سردار دهقان:

مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی ریشه در اندیشه امام خمینی دارد

وزیر دفاع تأکید کرد: مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی ریشه در اندیشه و راه امام خمینی(ره) دارد.
به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه شورای معاونین این وزارتخانه طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و پاسداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال جانسوز آن حضرت، تصریح کرد: مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی ریشه در اندیشه و راه امام خمینی (ره) دارد.
وی افزود: تأکیدات حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بر استقلال واقعی، خودباوری و خودکفایی در عرصه گوناگون با بهره‌برداری از استعداد و توان داخلی و قطع زنجیرهای وابستگی از جلوه‌های بارز اندیشه و راه امام است.
دهقان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صفات و ویژگی‌های برجسته حضرت امام خمینی(ره) ابراز داشت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و هنرمندانه ابعاد زندگی و شخصیت حضرت امام(ره) را به این نسل و نسل‌های آینده منتقل کرد. وی اظهار داشت: امام (ره) مصلحی بزرگ و رهبر حکیمی بود که نه در شعار، بلکه در عمل معرف و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) و ارزش‌های برخاسته از مکتب حسینی بود.
دهقان تأکید کرد: راه تعالی و پیشرفت و رسیدن به قله‌های عزت و سرافرازی ایران اسلامی و عبور از گذرگاه‌های سخت و موانع دشواری که امروز پیش‌روی ملت ما است، با عمل به وصیت‌نامه الهی، سیاسی حضرت امام(ره) و تبعیت از وصی و جانشین شایسته ایشان رهبر معظم انقلاب مدظله العالی میسر است.