kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۴۶۵
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰

وضعیت شهرک‌های صنعتی دامغان نابسامان است

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از وضعیت شهرک‌های صنعتی در شهرستان دامغان گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران، عامل توسعه و رفع بیکاری جوانان دامغانی خواهد بود.

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در گردهمایی «سرمایه‌گذاری، محرک توسعه دامغان» که با حضور 150 نفر از سرمایه‌گذاران و با هدف کمک به توسعه و ایجاد اشتغال برگزار شد بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران برای توسعه و رفع بیکاری جوانان دامغان تأکید کرد.
این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وجود اماکن تاریخی و مذهبی در شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: این شهرستان با شرایط بالقوه‌ای که دارد می‌تواند منطقه توریستی مناسبی برای معرفی به ایران و جهان باشد.
امام‌جمعه دامغان نیز در این گردهمایی اظهار داشت: با عزم ملی و مدیریت جهادی باید تلاش کنیم معضل بیکاری شهرستان دامغان برطرف شود.
حجت‌الاسلام سید محمود ترابی افزود: با همت سرمایه‌گذاران و مؤثرین دامغانی می‌توان به رشد و توسعه دامغان کمک کرد و شهرستان دامغان را از معضل بیکاری و اشتغال نجات داد.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید تلاش کنیم از تمام توان و ظرفیت سرمایه‌گذاران و مؤثرین دامغانی در جهت رشد، شکوفایی و توسعه دامغان بهره بگیریم.
عبدالرحمان رستمیان استفاده صحیح و مناسب از ظرفیت‌های علمی نخبگان و مؤثرین در راستای توسعه شهرستان دامغان را مؤثر دانست.
فرماندار دامغان نیز به وجود یک تشکل منسجم سرمایه‌گذاری در این شهرستان به عنوان یک حرکت مهم و تأثیرگذار تأکید کرد.
مرتضی علی‌آبادی افزود: حضور فعال 150 سرمایه‌گذار مؤثر دامغانی نشان از همت و دلسوزی آنان نسبت به شهر خود دارد که آن را به فال نیک گرفته و امیدواریم شاهد رشد، توسعه و آبادانی دامغان با بهره‌گیری از توان و ظرفیت سرمایه‌گذاران و مؤثرین دامغانی باشیم.