بزرگترین آزاد راه هرمزگان در دست اجراست
معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان در جریان بازدید از روند اجرایی فاز نخست آزادراه 110 متری ساحلی شهر بندرعباس که از آن با نام «آزادراه بندرعباس- تیاب» نیز یاد میشود، اظهار کرد: با توجه به مطالعات انجام شده، یکی از عوامل توسعه و خروج شهر بندرعباس به عنوان مرکز استان، از بنبست موجود، احداث عوامل دسترسی و توسعه ساحل است.
بندرعباس- خبرنگار کیهان:
رضا مدرس افزود: با توجه به وضعیت موجود شهر بندرعباس، تنها جایی که شهر را از بنبست خارج میکرد، کریدور نوار ساحلی شرق این شهر است که اقدامات لازم برای دستیابی به این هدف بزرگ آغاز شده و به سرعت در حال پیشرفت است.
وی با اشاره به اینکه بخش نخست این پروژه عظیم به شهرداری بندرعباس واگذار شده که از سرعت قابل ملاحظهای برخوردار است، ادامه داد: براساس توافقات صورت گرفته، شهرداری بندرعباس 18 کیلومتر از مسیر آزادراه اصلی و همچنین مسیر آنتنی شمال- جنوب، به طول 10 کیلومتر را اجرا خواهد کرد.
مدرس با بیان اینکه این آزادراه از محل بلوار خلیج فارس آغاز شده و تا رودخانه شور دوم توسط شهرداری اجرا خواهد شد، اضافه کرد: شهرداری با برنامهریزی لازم برای اجرا، مسیر ابتدای آزادراه تا رودخانه شور اول و احداث مسیر آنتنی شمال- جنوب را، مجموعا به طول 20 کیلومتر احداث میکند.
وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه، بیان کرد: توسعه ظرفیتهای حوزه گردشگری، ایجاد منظر ساحلی قابل توجه، تسهیل عبور و مرور از مهمترین اهداف احداث این آزادراه است.
معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: در واقع این آزادراه جداکننده مرز بین منطقه حفاظت شده و تالاب بینالمللی تحت نظارت سازمان حفاظت محیط زیست بوده و در ضلع جنوب، هیچگونه ساخت و سازی صورت نمیگیرد.
رضا مدرس افزود: با توجه به وضعیت موجود شهر بندرعباس، تنها جایی که شهر را از بنبست خارج میکرد، کریدور نوار ساحلی شرق این شهر است که اقدامات لازم برای دستیابی به این هدف بزرگ آغاز شده و به سرعت در حال پیشرفت است.
وی با اشاره به اینکه بخش نخست این پروژه عظیم به شهرداری بندرعباس واگذار شده که از سرعت قابل ملاحظهای برخوردار است، ادامه داد: براساس توافقات صورت گرفته، شهرداری بندرعباس 18 کیلومتر از مسیر آزادراه اصلی و همچنین مسیر آنتنی شمال- جنوب، به طول 10 کیلومتر را اجرا خواهد کرد.
مدرس با بیان اینکه این آزادراه از محل بلوار خلیج فارس آغاز شده و تا رودخانه شور دوم توسط شهرداری اجرا خواهد شد، اضافه کرد: شهرداری با برنامهریزی لازم برای اجرا، مسیر ابتدای آزادراه تا رودخانه شور اول و احداث مسیر آنتنی شمال- جنوب را، مجموعا به طول 20 کیلومتر احداث میکند.
وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه، بیان کرد: توسعه ظرفیتهای حوزه گردشگری، ایجاد منظر ساحلی قابل توجه، تسهیل عبور و مرور از مهمترین اهداف احداث این آزادراه است.
معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: در واقع این آزادراه جداکننده مرز بین منطقه حفاظت شده و تالاب بینالمللی تحت نظارت سازمان حفاظت محیط زیست بوده و در ضلع جنوب، هیچگونه ساخت و سازی صورت نمیگیرد.