در پی افزایش قیمت گوجهفرنگی اعلام شد
آمادگی عرضه مستقیم «گوجهفرنگی» در میادین میوه و ترهبار
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در پی افزایش قیمت گوجهفرنگی در سطح شهر، از اعلام آمادگی این سازمان برای عرضه مستقیم گوجهفرنگی در میادین میوه و ترهبار خبر داد.
به گزارش میزان عبدالحسین رحیمی گفت: به منظور کاهش قیمت گوجهفرنگی، آمادگی داریم به تقاضای تولیدکنندگان و تامین کنندگان این محصول به هر تعداد و به هر میزان ممکن با بیشترین تسهیلات و در کمترین زمان پاسخ بگوییم.وی با اشاره به اینکه عرضه کنندگان گوجه فرنگی با تسهیلات ویژهای که در اختیار آنها قرار میگیرد، امکان عرضه این محصول را در ۲۴۱ میدان و بازار میوه و تره بار خواهند داشت، افزود: عرضه مستقیم گوجهفرنگی در میادین و بازارها در منطقی کردن نرخ این محصول
موثر است.
رحیمی با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین مسئول تولید محصولات کشاورزی نیست، بلکه تلاش میکند تا با ایجاد بسترهای مناسب و کوتاه کردن دست واسطهها و دلالان، فاصله تولید تا مصرف را کاهش دهد، تصریح کرد: توزیع گوجه فرنگی در غرفههای تک محصولی میادین و بازارهای میوه و تره بار، میتواند در کاهش قیمت این محصول موثر باشد.مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان با تاکید بر اینکه غرفههایی را برای عرضه گوجهفرنگی در نظر گرفتهایم تا تولیدکنندگان در این غرفهها به صورت مستقیم، محصول خویش را عرضه کنند، خاطرنشان کرد: البته عوامل و دلایل افزایش نرخ گوجهفرنگی، خارج از کنترل و اراده سازمان مدیریت میادین است، اما این سازمان در جهت حل و فصل مسائل و مشکلات موجود، همواره آمادگی دارد تا با دستگاهها و سازمانهای مربوطه همکاری کند.