kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۱۶۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

پاسخ شهردار تهران به گلایه کشتی‌گیران: حق با شماست

شهردار تهران به نامه جمعی از کشتی‌گیران و مربیان در مورد قرار نگرفتن تصاویر قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان در رقابت‌های جهانی کرواسی در بیلبوردهای سطح شهر پاسخ داد.

محمدعلی افشانی در نامه‌ای به معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در مورد اعتراض جمعی از کشتی گیران و مربیان تیم‌های ملی درمورد عدم استفاده از تصاویر تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان که در رقابت‌های جهانی کرواسی برای نخستین بار به صورت همزمان به عنوان قهرمانی رسیدند، گفته که گلایه‌ها به‌جاست.
بر این اساس افشانی از شجاع‌پوریان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری خواسته تا سازمان زیباسازی شهرداری تهران در فرصت مقتضی نسبت به جبران این موضوع اقدام کند.
فدراسیون کشتی 23 تیرماه در نامه‌ای گلایه‌آمیز به شهرداری تهران با ‌اشاره به قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی کرواسی، خواستار استفاده از تصاویر این قهرمانان در بیلبوردهای شهری شده بود.
فدراسیون کشتی در بخشی از این نامه یادآور شده بود: «چه اتفاقی باید بیفتد تا با به تصویر کشیدن بزرگی و افتخار واقعی، بزرگ‌مردانی کوچک، از آنها تجلیل شود. ما باید به مردم نشاط واقعی ببخشیم نه به قول کارشناسان امروزی نشاط‌های حبابی. از کسانی تجلیل کنیم و کسانی را تبلیغ کنیم که از جنس مردم هستند.»