kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۸۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴

سجادی: در بازی‌های آسیایی نسبت به اینچئون مدال‌های بیشتر و مرغوب‌تری می‌گیریم

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی بیان کرد: لیست نهایی را فدراسیون‌ها اعلام کرده‌اند و پیش‌بینی من این است مجموع مدال‌ها نسبت به دوره قبل بیشتر و مرغوبیتش نیز بهتر خواهد شد.




نصرالله سجادی اظهار داشت: آمار دقیق را جمعه که ثبت‌نام نهایی انجام می‌شود اطلاع‌رسانی می‌کنیم. ملاک ما کسانی است که آی دی کارت می‌گیرند. همه کاروان روز جمعه ثبت می‌شود که آمار دقیق مشخص می‌شود و پس از آن اعلام می‌شود و به ازای تمام نفرات روزانه از ما پول گرفته می‌شود. ما آمار را داریم و حتی دفترچه راهنما تهیه کردیم اما روز جمعه نفر به نفر چک می‌شود و در نهایت اعلام می‌شود.
او در مورد تعداد رشته‌هایی که بانوان نماینده دارد نیز گفت: در رشته‌های تیرو‌کمان، بدمینتون، بسکتبال سه نفره، دوچرخه‌سواری، سوارکاری، شمشیربازی، کبدی، کاراته، کوراش، جوجیتسو، جودو، پنچاک سیلات، سامبو، ووشو، تکواندو، اسکواش، تنیس روی میز، تنیس، دوومیدانی، قایقرانی، تیراندازی، سنگنوردی در بخش بانوان نماینده داریم.
سرپرست کاروان ایران در مورد پیش‌بینی مدال‌ها در ستاد عالی بازی‌ها نیز گفت: همه فدراسیون‌ها گفته‌اند اما قرار شد اعلام نشود. در جلسه‌ای هم که با خود فدراسیون‌ها داشتیم اعلام کردند که صورت جلسه شده است. پیش‌بینی من این است که مجموع مدال‌ها ان‌شاءالله نسبت به دوره قبل بیشتر می‌شود و مرغوبیتش نیز بهتر خواهد شد.
سجادی در پاسخ به این پرسش که دغدغه‌ای در بحث اعزام کاروان به بازی‌های آسیایی داشته است، تصریح کرد: مدیری که دغدغه نداشته باشد یعنی خوابیده است. اما برنامه من مشخص است و ما هر هفته جلسه سرپرستی داشتیم و کارها را دنبال کردیم. اما بخشی از کار دست ما است و بخش دیگر دست میزبان. اگر هم مسئله‌ای بوده سعی کردیم حل کنیم.