kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۸۶۴۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲

مشکل قطعات و لاستیک کامیون‌داران حل می‌شود

مشاور و بازرس ويژه رئيس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای كشور گفت: مشکل کامیون‌داران درخصوص قطعات و لاستيک توسط دستگاه‌های مربوطه در آينده‌ای نزديک حل می‌شود.




‌به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،‌ قاسم باقری اظهار کرد: برای حل مشکلاتی که امروز دامن‌گیر صنعت حمل‌ونقل کشور به ویژه قشر رانندگان است، در چند ماهه اخیر تلاش‌های بی‌شائبه‌ای توسط تمام دستگاه‌ها به ویژه مسئولان استان اصفهان انجام شده است.
وی افزود: با دستور رئیس ‌سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بازرسی از تمام استان‌های کشور و نظارت بر روند رسیدگی به شکایات، نظارت بر حسن اجرای قوانین در شرکت‌های حمل‌ونقل و تبادل نظر با مدیران و فعالان این بخش در دستور کار قرار دارد.
باقری با تشریح وضعیت سخت رانندگان و فشارهای اقتصادی که این قشر متحمل می‌شود، اظهار داشت: تضییع حقوق رانندگان در این شرایط ظلم است.
مشاور و بازرس ویژه رئیس ‌سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ابراز کرد: مشکل کامیون‌داران درخصوص قطعات و لاستیک توسط دستگاه‌های مربوطه در آینده‌ای نزدیک
 حل می‌شود.
وی بیان داشت: با برقراری ارتباط نزدیک و تعامل همه‌جانبه با انجمن‌های صنفی رانندگان توانستیم مطالبات این عزیزان در حوزه اختیارات قانونی این سازمان را تا حدود زیادی برطرف کنیم.
مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان در ادامه یادآور شد: روند رسیدگی به شکایات و تشدید نظارت‌ها رضایت رانندگان را به دنبال داشته است.
وی با ‌اشاره به اهم دغدغه‌های امروز رانندگان خاطرنشان کرد: افزایش زیاد قیمت قطعات، تعمیرات و لاستیک فشار اقتصادی مضاعفی را به رانندگان تحمیل کرده است.