kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۸۶۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* صهیونیست‌ها از یک طرف دانشمندان هسته‌ای ما مردم ایران را به شهادت می‌رسانند از سوی دیگر ملت را دعوت به شورش می‌کنند! به این جماعت هالو باید گفت آیا امر دیگری ندارند؟!
6858---0919
‍* با دستگیری شهرام جزایری در داخل محموله عدس به هنگام عبور غیر قانونی از مرز کشور قبل از هرکس باید به مدعیان اصلاح‌طلبی و آقای زیباکلام مدافع سرسخت این عنصر اخلال‌گر اقتصادی تسلیت گفت.
2770---0912
* تا دستگاه قضایی در روند رسیدگی به اتهامات حسین فریدون و مهدی جهانگیری تسریع ننماید مردم آرامش نخواهند داشت. باید در محاکمه و صدور حکم دستگیرشدگان دیگری نیز که اتهام افساد فی‌الارض دارند، تسریع شود.
8656---0901
* بنده دائماً و با مشقت کار می‌کنم و یک روز هم استراحت ندارم اما از دولت و دستگاه قضایی می‌خواهم با همکاری یکدیگر، با متخلفین و مسببین وضع امروز جامعه به شدت برخورد و عده‌ای از زالوصفتان را اعدام کنند. مردم گرسنه‌اند ولی عده‌ای پول پارو می‌کنند؟!
راننده حامی دولت
* یکی از وظایف اصلی سپاه دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن است. در این برهه که بی‌کفایتی برخی مسئولان اقتصاد کشور را به هم ریخته و دلار 3 هزار تومانی به بالای 10 هزار تومان رسیده لازم است اطلاعات سپاه ورود کند و هجمه‌های ناجوانمردانه‌ای که نظام مبتنی بر نیابت امام عصر(عج) را نشانه رفته خنثی کند و جاده صاف‌کن‌های داخلی دشمن را به دست قانون بسپارد.
بوربور
* از دستگاه قضایی انتظار می‌رود عامل وضع امروز جامعه از جمله تیم اقتصادی دولت یازدهم و دوازدهم و رئیس بانک مرکزی و دو تابعیتی‌های لانه کرده در دولت و... را احضار، بازجویی و در صورت لزوم با آنها برخورد قاطعانه قانونی داشته باشند.
9020---0935 و 4662---0912 و 6960---0936
* اگر دستگاه قضا با اخلال‌گران اقتصادی کشور برخورد قاطع کند قیمت سکه و دلار مرتب بالا نمی‌رود و بدنه مردم زیرفشار تورم له نمی‌شوند.
7345---0912
* کاش از اخبار صدا و سیما بشنویم که تعدادی از عوامل اختلال در اقتصاد کشور اعدام شده و به سزای خیانت خود رسیده‌اند.
2162---0918
* وقتی افراد خائنی از وزارتخانه‌ها و ادارات دولتی توسط ضابطانی غیر از حراست آن دستگاه دستگیر می‌شوند لازم است مسئولان حراست در مورد علت بی‌خبری یا تسامح خود در قبال آنان بازخواست شوند.
شکیبا
* به قدرت رسیدن حزب جدید در پاکستان یک فرصت بی‌نظیر تاریخی را پس از پرویز مشرف، دیکتاتور نظامی دست‌نشانده آمریکا و نواز شریف وهابی مورد حمایت عربستان در اختیار ایران گذاشته است. ادامه پروژه خط لوله صلح با توجه به ناآرامی‌های افغانستان و عدم توفیق آمریکا در جایگزین کردن خط لوله ترکمنستان، افغانستان، پاکستان، تأمین امنیت کامل مرز شرقی ایران، سهولت بخشی فعالیت فرهنگی شیعیان کویته و تسهیل روابط هند با ایران، به دلیل روابط نزدیک تهران- اسلام آباد از مهم‌ترین نتایج پیروزی احزاب منتسب به عمران خان می‌تواند بشود.
4121---0912
* آیا بهتر نبود 3/8 میلیارد دلار صرف شده در واردات خودرو لوکس به اشتغال‌زایی و جلوگیری از تعطیلی دهها کارخانه بزرگ و سفره خالی کارگران در این دو سال (95-96) اختصاص می‌یافت؟! آیا نظارت مجلس به وظیفه خود عمل کرده است؟ چرا نمایندگان از رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دولت سؤال نمی‌کنند؟
4070---0918
* چرا دولت چوب حراج به ارز کشور زد که عده‌ای سودجو بروند از روستایی‌ها دعوت کنند که بیایید به تور یک روزه ترکیه و... بروید و ارزتان از آن ما؟! چرا برای مسافرت‌های خارجی یورو 11 هزار تومان بازار را دولت 5 هزار تومان می‌دهد که فرد با 2/400/000 تومان هزینه رفت و برگشت مبلغ 3/600/000 تومان هم سود می‌برد؟! روزی 16 هزار نفر به گردش می‌روند طی 4 ماهه اول امسال بیش از 1/800/000 نفر به سفرهای خارجی رفته‌اند؟ حداقل ارز را به قیمت هزار تومان پایین‌تر از بازار آزاد به اینها بفروشند. یعنی مسئولان که از تحریم‌های سخت دشمن و مشکلات صادرات نفت کشورمان سخن می‌گویند چرا این گونه چوب حراج به ارز کشور می‌زنند؟!
محسنی
* رئیس جمهور آنچنان از عملکرد موفقیت‌آمیز رئیس بانک مرکزی (سیف) دفاع کرد که ما اصلا مبهوت ماندیم که چنین نیروی با کیفیت و ممتازی چرا از بدنه دولت جدا شد؟!
6858---0919
* نظام هوشیار باشد افرادی که در مسئولیت‌ها جابجا می‌شوند به بهانه‌های مختلف از کشور خارج نشوند. آیا تجربه خاوری کافی نیست؟
8717---0936
* کارگزاران سازندگی در بیشتر نابسامانی‌ها و نیز تخلفات مدیریتی دو دهه اخیر نقش پررنگی داشته‌اند. چطور رئیس‌جمهور پذیرفته‌اند که دولت برای اصلاح امور از چاه به چاله بیفتد و یک کارگزارانی در رأس بانک مرکزی قرار گیرد؟ روش‌های زیربنایی اقتصادی در دولت باید اصلاح شوند. با چند مدیر آزمون داده هیچ چیز عوض نخواهد شد.
علیمردانی
* تعداد افراد صاحب تخصص و سالم در کشور ما کم نیست. آقای رئیس‌جمهور تعارف با وزیران و مدیران را به کنار بگذارند و در این شرایط حساس منافع ملی را بر منافع گروهی و جناحی ترجیح بدهند.
4067---0903
* با جابه‌جایی چند مهره دولتی انبوه مشکلاتی که دولت در طول 5 سال سوء تدبیر بوجود آورده مرتفع نخواهد شد.
8612---0912
* وزیر خارجه گفته درمورد برجام کفران نعمت کردیم! خدمت ایشان عرض می‌شود، کسانی کفران نعمت کردند که خون شهدای هسته‌ای را پایمال کرده و ایستادگی ملت را به برجام هیچ فروختند!
سوری
* آقای ظریف از کفران کدام نعمت برجام سخن می‌گویند؟ مردم که از زمان برجام روزبه روز سفره‌هایشان کوچک‌تر شده و قدرت خریدشان کاهش یافته است. البته حق این است که روی سخن شما با کاسبان برجام باشد که اموال ملت را به غارت برده‌اند و می‌برند.
3767---0919
* آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان با آدرس غلط دادن خود و دیگران را به بیراهه نبرد. اگر ایشان و همکارانشان در دولت شکر نعمت ولایت را به جا می‌آوردند و به نصایح و رهنمودهای خیرخواهانه و جامع‌الاطراف معظم‌له عمل می‌کردند کشور امروز دچار این وضعیت نمی‌شد. کفران نعمت ولایت ازسوی دولت عتاب در پی دارد مع‌الوصف ما ملت باید تاوان این کفران نعمت توسط دولتمردان را به دلیل رایی که اکثریت‌مان به دولت فعلی داده‌اند بپردازیم.
نیک‌نام
* دولت در مذاکرات هسته‌ای تمام خطوط قرمز نظام را نادیده گرفت و منصفانه نیست آقای ظریف مردم را متهم کند که قدر برجام را ندانستند. زیرا مردم از زمان امضای برجام چند سال منتظر تحقق وعده میوه دادن نهال برجام نشستند ولی خبری نشد.
3748---0916