kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۸۴۹۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* دنیای استکبار بداند همه ما ایرانیان وطن‌دوست به فرمانده شیردل و مقتدر خود یعنی سردار قاسم سلیمانی این سرباز فداکار اسلام و ولایت افتخار می‌کنیم.
1121---0936
* اینکه روزنامه‌های زنجیره‌ای در برابر موضعگیری درست آقای رئیس‌جمهور در برابر زیاده‌گویی‌های آمریکا موضع حمایتی نگرفتند به خاطر به خطر افتادن منافع حزبی‌شان است.
7109---0915
* تهدید اخیر ترامپ باعث شد که عده‌ای که طی این 5 سال اخیر خود را به خواب زده بودند از خواب بیدار شوند. البته امیدوارم این حرکاتشان هم مصنوعی نباشد و فقط به چند شعار اکتفا نشود. ان‌شاءالله مردم در عمل اقدامات اساسی را در تحول سیستم اداری، بانک‌ها، مالیات، هدفمندی یارانه‌ها، گمرکات و... ببینند. متاسفانه علی‌رغم هوشمند  و الکترونیکی شدن بسیاری از امور، باز هم در برخی ادارات سرگردانی مردم و آزار و اذیت و گاه رشوه مشاهده می‌شود.
جانباز میرزایی- قم و طاهر فرخی
* حال که سخن از تغییر تیم اقتصادی دولت است چرا فقط به جا‌به‌جایی افراد موجود مشغولند؟ چرا از مدیران موفق جوان که جرأت و  جسارت بیشتری دارند، وامدار گروهها و احزاب نیستند، رانتی و آقازاده و... نیستند وکیسه‌ای برای خود ندوخته‌اند استفاده نمی‌شود؟!  مدیری که از کنار او اختلاس‌های همکاران برملا شده و برخی از آنها هنوز هم زندانند چه مدیر موفقی است که به‌رغم تجربه گذشته ناتوانی‌اش مسئولیت بزرگتری به او سپرده می‌شود؟ یکی از مشکلات اصلی دولت دوازدهم، بها ندادن به جوانان است!
امراللهی
* آن جریانی که با روزنامه وزین کیهان به جرم درج خبر نقل قول مقاومت یمن از احتمال حمله موشکی انصارالله به دبی، آن رفتار ناپسند را کرد، امروز از آن حمایت چه به دست آورده‌اند؟ عهدشکنی شیطان بزرگ یا تهدید امارات؟
قاجار دوّلو
* آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در معرفی رئیس جدید بانک مرکزی از سیاست‌های آقای سیف رئیس سابق بانک  مرکزی دفاع کرد. بعد هم اظهار داشت رئیس جدید باید در سیاست‌های بانک مرکزی تجدیدنظر داشته باشد! خدا وکیلی وقتی راننده حواس جمع نباشد باید به حال مسافران غصه خورد.
0700---0901
* آنانی که به جای رسیدگی به مشکلات مردم صحبت از رفع حصر سران فتنه می‌کنند، سهیم در همان مسیری هستند که سران فتنه و دشمنان مردم در آن حرکت کردند و همان مضیقه‌های اقتصادی که تماما ثمره کار آنها بوده است.
3297---0133
* چرا صداوسیما از خسارتی که مشتی اخلالگر به اقتصاد کشور وارد می‌کنند گزارش جامعی تهیه و پخش نمی‌کند، صداوسیما موظف است با ساخت مستندی درخصوص چرایی مشکلات اقتصاد، آحاد مردم جامعه را از جریانات خزنده و وابسته به دشمن آگاه کند.
3492---0919
* اگر دولتمردان مدعی هستند برای اداره کشور تدبیر دارند پس کمک خواستن از مردم برای چیست؟ اگر دست از زندگی اشرافی بردارند و مثل مردم ساده زندگی کنند نیازی به دست کمک گرفتن به سوی ملت نیست. مردم خودشان بار مشکلات را از زمین برمی‌دارند.
5308---0916
* زمانی که آقای جهانگیری در موعد انتخابات به نفع آقای روحانی کنار کشیدن مشخص شد که مدعیان اصلاحات کاملا حامی دولت هستند و نتیجه عملکرد امروز دولت همان مسیری است که مورد توجه همین طیف بود. کارنامه دولت هرچه باشد، کارنامه مدعیان اصلاحات هم همان خواهد بود. مدعیان اصلاح‌طلبی از چه چیزی می‌خواهند فرار کنند.
5764---0990
* تا وقتی حوادثی مثل قتل 5-6 کارگر زحمتکش شهرداری توسط یک جوان عیاش و مست جرم تلقی نشود و فقط به عنوان یک حادثه به آن نگاه شود باید منتظر تکرار چنین حوادثی بود. چرا نمایندگان و دستگاه قضایی چنین جرائم و جنایاتی را با تصویب قوانین جدید بازخوانی و مجازات‌های سنگینی برای آنها وضع نمی‌کنند؟ نکند به خاطر تخلفات مشابه فرزندان برخی از مسئولان از تصویب چنین قانونی حذر می‌کنیم!
8546---021
* چرا آقای سیدحسن خمینی تابه حال یک بار دغدغه اقتصادی نداشته است و مدام از  در نصیحت دیگران وارد می‌شود؟ چرا نسبت به عملکرد منفعلانه دولت انتقادی نمی‌کند. چرا هم‌صدا با مردم سخنی از مطالبات بر زمین مانده به میان نمی‌آورد؟ واقعا مشکل امروز ما این است که دینداری استقلال و آزادی را بشکند؟ این همه شکستن حرمت دین و ارزش‌های اخلاقی به بهانه آزادی را نمی‌بینند؟
8220---0912 و 3548---021
* چرا با افزایش نجومی قیمت آهن‌آلات برخورد نمی‌شود؟ با این همه افزایش قیمت‌ها به ویژه در این یک سال اخیر چطور تورم هنوز تک‌رقمی است؟ چرا به فکر اقشار ضعیف جامعه که در حال ساخت منزل مسکونی‌اند نیستند؟!
1227---0913
* رئیس‌جمهور بارها از گران نشدن و افزایش نیافتن قیمت‌ها گفتند پس این افزایش بعضا چندصددرصدی دربرابر افزایش 10 درصدی حقوق کارمندان چیست؟ فقط یک ورق قرص نوافن دوهزار تومانی اول سال که به پنج هزار تومان رسیده افزایش قیمت نیست؟! حامل‌های انرژی، لبنیات، گوشت، ارز وسکه ... چه؟! چرا با مردم صادق نیستند؟
0114---0915 و 9590---0914
* وزیر بهداشت گفته‌اند مردم بابت دارو و درمان نگرانی نداشته باشند. ولی در عمل با کمبود شدید داروهای ساده اولیه مثل قرص سدیم بی‌کربنات، قرص لازیکس و قرص هیدرو کلروتیازبت روبرو هستیم. در مقابل مواد مکمل وارداتی که جنبه دارویی ندارند به حد وفور در بازار توزیع شده به گونه‌ای که با یک خرید چند قلم جایزه می‌دهند.
دکتر طوسی‌زاده
* افراد خانه به دوش با هزار امید و آرزو برای خانه‌دار شدن از طریق پس‌اندازهای چندین ساله خود نقشه می‌کشند ولی در اثر بی‌تدبیری دولت ناگهان با افزایش چند برابری قیمت مسکن مواجه می‌شوند. خداوند از سر تقصیر مسئولان بی‌درد نگذرد که ما را بدبخت کردند.
6263---0938
* سال گذشته که انتخابات ریاست جمهوری بود حقوق کارمندان به ویژه معلمان در ایام تعطیلات نوروزی 16 درصد افزایش یافت و احکام کارگزینی در ایام تعطیلات نوروزی صادر شد! یارانه‌هایی هم که 3 سال قطع شده بود وصل شد که بلافاصله بعد از انتخابات قطع شد! اما امسال 20 درصد افزایش مصوبه مجلس بعد از 4 ماه سرکاری و معطلی به 6 تا 12 درصد کاهش یافت! و عملاً افزایش‌ها به 5 درصد رسید! این بود شعار حمایت از فرهنگیان در دولت تدبیر!؟! از صندوق ذخیره فرهنگیان هم که خبری نیست.
محمد توکلی- الیگودرز
* ما کارگران حراست شرکت لاستیک خوزستان امسال هیچ حقوقی دریافت نکرده‌ایم. آیا خدا را خوش می‌آید که مسئولان فقط تماشاچی باشند؟
5687---0916
پاسخ سازمان بهشت زهرا (س)
در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان 97/4/30 پرسش یکی از شهروندان تهرانی و با سپاس از شهروند گرامی، به اطلاع نامبرده می‌رساند؛ قطعه 29 که نامبرده به آن اشاره می‌کنند در گلزار شهدای سازمان بهشت زهرا(س) واقع شده و از جمله فضاهای فرهنگی، بسیار زیبا و حفاظت شده این سازمان به شمار می‌آید که فضای سبز و طراحی ویژه‌ای داشته است و هر هفته میزبان تعداد زیادی از شهروندان، علاقمندان به شهدا و همچنین خانواده‌های معظم شهدا می‌باشد. در خصوص خدمات رسانی سازمان بهشت زهرا(س) لازم است به استحضار برساند: 1- مشکل کمبود آب به ویژه در تابستان یکی از مشکلات تاریخی سازمان بهشت زهرا(س) که در دوره مدیریت جدید با برنامه‌ریزی بهتر در جهت کاهش این مشکل گام‌های مؤثری برداشته شده است. این نکته بسیار اهمیت دارد که شهروندان محترم اطلاع داشته باشند که خدمات آبرسانی که سازمان بهشت زهرا(س) انجام می‌دهد منظم، دقیق و با برنامه توسط پیمانکاران و با نظارت انجام می‌گیرد و سازمان بهشت زهرا(س) آب را به صورت دستی و با کمک ماشین‌آلات تخصصی و نیروی انسانی به قطعات می‌رساند 2- برخی از گونه‌های درختان که در سال‌های گذشته کاشته شده است به دلیل عدم سازگاری با شرایط جغرافیایی به صورت سراسری خشک شده است و این موضوع هم هیچ ارتباطی با نوع نگهداری و آبرسانی ندارد و به صورت سراسری است. مشکل کمبود آب در کشور فراگیر است. سازمان بهشت زهرا(س) در خصوص سیستم آبرسانی به قطعات با توجه به مشکل کمبود آب کشور در شیوه‌های تخصصی آبرسانی تجدید نظر کرده و از روشهای متفاوت برای این موضوع بهره می‌برد.