عذرخواهی یک شرکت ژاپنی به خاطر ۳ دقیقه
یک شرکت ژاپنی از مشتریان خود به دلیل اینکه یک کارمند این شرکت زودتر از موقع، میزش را برای ناهار ترک کرده بود، عذرخواهی کرد.
به گزارش بیبیسی، رؤسای یک شرکت ژاپنی در یک نشست خبری از مشتریان خود به دلیل اینکه یک کارمند این شرکت زودتر از موقع، میزش را برای ناهار ترک کرده، عذرخواهی کردهاند.
یک کارمند 64 ساله شرکت آب در شهر کوبه در غرب ژاپن در یک دوره زمانی هفت ماهه، 26 بار محل کارش را سه دقیقه زودتر از موعد ترک کرد که مدیران شرکت به این دلیل او را جریمه و از حقوق او کم کردند.یک سخنگوی شرکت به خبرگزاری فرانسه گفته است: «ساعت ناهار از ظهر تا ساعت یک است. این فرد (که نامش فاش نشده) میز کارش را زودتر از وقت ترک کرده است!.»
سیانان نوشته است: این فرد برای خریدن غذای بیرونبر ارزان قیمتی که به «بنتو» معروف است، سه دقیقه زودتر ترک کار میکرده است.مدیران این شرکت در این کنفرانس خبری که از تلویزیون پخش شد، از رفتار این کارمند خود ابراز تاسف کرده و پوزش خواستند.
کاربران شبکههای ژاپنی از این رفتار مدیران این شرکت انتقاد کردهاند.