kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۳۵۹۵
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* امام و رهبر و مقتدای جامعه اسلامی و سکاندار انقلاب شروط نظام اسلامی و ملت ایران را برای ادامه یافتن برجام و گرفتن تضمین از اروپا در این زمینه اعلام فرمودند. حال وظیفه شرعی و قانونی تیم مذاکره‌کننده و دولت جمهوری اسلامی است که با نصب‌العین قرار دادن دستورات مقام ولایت، کلمه به کلمه آن را در مذاکرات به نتیجه برسانند.
نوربخش- مشهد مقدس
* ریاست محترم مجلس شورای اسلامی! مطالبات رهبری به عنوان شرط مذاکره با اروپا را شنیدید پیش خداوند متعال مسئولید اگر به جد پیگیری نکنید و بگذارید خسارت برجامی بیشتری به ملت تحمیل شود.
دولابی
* از دولت و مجلس درخواست می‌شود شروط اعلامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تداوم مذاکره برجام با اروپای بدعهد را لحاظ کنند نه همانند شروط 9 گانه معظم‌له در قضیه برجام را که فقط شنیدید و پشت گوش انداختید!
5507---0915
* رهبر معظم انقلاب بار دیگر در سخنرانی خویش به ایران و ایرانی عزت دادند. لب کلام معظم‌له برای مردم و دولتمردان این بود که ما از غربی‌ها طلبکاریم نه آنها از ما.
4620---0938
* ادامه برجام با آمریکا یا بدون آمریکا برای کشور و مردم خسارت‌بار است. امیدوارم دولت و دولتمردان متوجه این اشتباه بزرگ بشوند و برگردند.
0210---0915
* دولت به جای شکایت پی‌درپی از روزنامه کیهان که واقعیت‌ها را برای مردم روشن می‌کند پیگیر جبران قراردادهای خسارت‌باری باشد که به کشور تحمیل شده است.
1283---0918
* راه‌حل مشکلات کشور کنار گذاشتن مدیریت فرسوده و دست‌کشیدن از آویزان کردن همه‌چیز به برجام و جایگزینی حرکت پرشتاب به سمت مدیریت جهادی است و لاغیر. در این مسیر بایستی با مفسدان میلیاردی و غارتگران بیت‌المال برخورد محکم‌تری صورت پذیرد. آنگاه  همه خواهند دید که نیازی به امثال برجام نبوده است.
3072---0915 و 5140---0912
* راه نجات کشور از وضعیت بد اقتصادی فعلی را رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های متعدد بیان کرده و نشان داده‌اند جای تعجب و تأسف دارد که دولتمردان دست از نگاه به خارج برنمی‌دارند و کشور را چندین سال معطل برجام نگه داشته‌اند.
نعیمی
* هر آنچه را که خارجی‌ها در مورد محتوای برجام می‌گفتند و دولتمردان ما تکذیب می‌کردند اتفاق افتاده است امیدواریم درمذاکره با اروپایی‌ها اتفاق گذشته تکرار نشود همگان توجه داشته باشند جفای به ملت قابل جبران نخواهد بود.
4498---0910
* واقعا متأسفم برای کسانی که حل مشکلات اقتصادی کشور را به رابطه با کشوری مثل فرانسه گره می‌زنند! که خود در حال ورشکستگی است!
9662---0915
* دولتمردان! اگر هدف اصلی شما از برجام حل مسائل اقتصادی است بارها حضرت آقا فرمودند؛ برجام اقتصاد ما را حل نخواهد کرد، پس این راه بی‌فرجام را ادامه ندهید. اروپا دشمن نظام است و به شما کمک نخواهد کرد!
طباطبایی
* باز هم قصه پرغصه و تکراری هتل کوبورگ! آقای عراقچی! دفعه قبل سفالی را به‌عنوان صدف به شما تحویل دادند و به مردم عرضه کردید! گوهرشناسان به شما گفتند این سفال است و شما می‌گفتید نه! صدف است! از گذشته تجربه بیندوزید تا بار دیگر کلاه گشاد دیگری بر سر ملت نگذارند.
نیکنام
* دولتمردان ما از جمله آقایان ظریف و عراقچی در مذاکرات خود با کشورهای اروپایی در خصوص برجام باید اقتدار و صلابت نظام اسلامی و ملت ایران را به رخ آنان بکشند تا بتوانند نتیجه بگیرند. با کرنش در مقابل بیگانگان به‌جایی نخواهیم رسید.
0609---0915
* متن هر توافقی را به‌گونه‌ای می‌نویسند که در صورت فسخ معامله، طرفی که موجب فسخ شده است ضرر و زیان طرف مقابل را پرداخت کند. برجام و قراردادهای نفتی و... کاملاً یک طرفه به سود غرب نوشته شده است؟
9891---0918
* آنچه که بیش از خود گرانی‌های لجام‌گسیخته اخیر مردم را ناراحت و عصبانی می‌کند اعلام نرخ 9/6 درصدی تورم است. در طول این چند روز قیمت بعضی اجناس تا 50 درصد افزایش یافته چگونه ممکن است نرخ تورم یک رقمی باشد. بنویسید این نوع برخورد با مردم توهین به شعور آنهاست. اصلاً خوب است مجلس یک تحقیق و تفحص در مرکز آمار و بانک مرکزی در خصوص شیوه محاسبه نرخ تورم انجام دهد.
1382---0915 و 9050---0915
* پخش برنامه موفق و جذاب از لاک جیغ تا خدا از سیمای جمهوری اسلامی متوقف شده است، چرا؟ عوامل فشار به رسانه ملی چه کسانی هستند و چه اهدافی دارند؟
9655---0935
* مجری برنامه ماه عسل تلویزیون کارشناس و صاحب نظر در مسائل دینی نیست که در خصوص ورود خانم‌ها به اماکن ورزشی مردانه برای تماشای مسابقه نظر می‌دهد باید یاد بگیریم که هرکس کار خودش را انجام بدهد و در مورد هر چیزی نظر ندهیم. چرا که مسئول هستیم.
7919---0911
* چندین سال است تنها جایگاه سوخت گاز در شهرک شریعتی تهران تخریب شده و برای بازسازی و راه‌اندازی آن کاری صورت نمی‌گیرد، امیدواریم رسیدگی شود.
8132---0936
* خدماتی که بیمارستان تخصصی چشم ]...[ مشهد ارایه می‌دهد و برخورد کارکنان و نگهبانی خوب است ولی متأسفانه امور بهداشتی بیمارستان ضعیف است. بیمارانی که از اطاق عمل به بخش منتقل می‌شوند از ملحفه و پتوهای بیماران ترخیصی استفاده می‌کنند که این امور غیر قابل پذیرش است! یا بخش‌ها فاقد محل مناسب اقامه نماز است که لازم است تدبیری بیندیشند که در محوطه بیمارستان مسجد و در بخش‌ها محل مناسب برای اقامه نماز مهیا شود.
7453---0938
* از سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و همکارانشان در برخورد قاطع با مجرمان و از سردار اشتری به خاطر انتخاب چنین فرمانده شجاع تشکر می‌کنم.
1159---0918 و 2842---0910
* کارهای خلاف قانون وانتی‌های میوه‌فروش خیابان استخر تهران پارس به جایی رسیده که غیر از سد معبر اقدام به دزدی برق از ایستگاههای اتوبوس یا تیرهای برق معابر می‌کنند. شکایت و پیگیری ما هم تاکنون نتیجه نداده است، چرا؟
1160---0912
* در دوره آقای قالیباف در شهرداری تهران روزهای جمعه هر هفته یک ساعت قبل و یک ساعت بعد از برگزاری نماز جمعه در مترو خدمات رایگان به نمازگزاران داده می‌شد ولی در مدیریت جدید ارائه این خدمات را منع کرده‌اند چرا؟
مقدم
* مغازه‌های عطاری قارچ‌گونه در سطح شهر رو به افزایش هستند و بدون داشتن مجوز داروی گیاهی برای مردم تجویز می‌کنند. در یک مورد مصرف نوعی دمنوش لاغری موجب نابودی کبد یکی از اقوام شده است. چرا وزارت بهداشت کاری نمی‌کند؟
6263---0938