kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۳۵۹۱
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱

از حرمت‌شکنی روز قدس فتنه‌گران تا تله‌گذاری به بهانه افطار(خبر ویژه)

در ادامه تحرکات باند خاتمی برای بازگرداندن حیثیت این دست‌اندرکار فتنه و آشوب نیابتی سال 88، وی در ضیافت افطار محمدرضا عارف شرکت کرد و پشت سر ناطق‌نوری به نماز ایستاد. عارف در سال‌های قبل نیز برخی سران گروهک نهضت آزادی را به مهمانی افطار دعوت کرده بود.

خاتمی مدت‌هاست به اعتبار انزوا و سرگشتگی خودساخته، سعی می‌کند در مراسم ختم و افطار و... حضور پیدا کند و با انداختن شخصیت‌های سیاسی در رودربایستی و گرفتن عکس با آنها چنین القا کند که از موضع اتهام خارج شده است!! باند او سناریوهای مشابهی را در حسینیه جماران (علیه رئيس مجلس و رئیس صدا و سیما) و همچنین در مراسم روضه‌خوانی قدرت‌الله سلیمانی (علیه وزیر اطلاعات) به اجرا گذاشتند و این در حالی است که خیانت بزرگ خاتمی در همراهی با دروغ تقلب و به آشوب‌کشاندن 8 ماهه کشور مطابق نقشه آمریکا و انگلیس و اسرائیل، هرگز از اذهان پاک نخواهد شد.
نکته قابل تأمل در مورد تمسک باند خاتمی به ناطق نوری اینکه همین طیف در انتخابات سال 76 به تخریب و ترور شخصیت ناطق پرداختند و حتی در مقابل مجلس پنجم شعار می‌دادند «مجلس زوری نمی‌خوایم/ ناطق‌نوری نمی‌خوایم».
اما فارغ از تله‌گذاری فتنه‌گران برای امثال ناطق‌نوری که مدت‌هاست در جریان است، یک سؤال مهم‌تر وجود دارد: ضیافت افطار برای کسانی است که ماه مبارک رمضان را محترم می‌شمارند؛ با این وصف، آیا جماعتی که آشوبگران را در سال 88 تحریک به حرمت‌شکنی علیه مقدسات اسلامی کردند و همان‌ها در روز قدس ضمن کشیدن سیگار و نوشیدن علنی آب در انظار، اقدام به حرمت‌شکنی ماه رمضان کردند، اعتقادی به حرمت روزه ماه مبارک رمضان دارند که افطارش نیز محترم و موجه باشد؟!
و بالاخره اینکه خاتمی با این قبیل صحنه‌ساز‌ی‌ها نمی‌تواند خود را از بار سنگین خیانتی که مرتکب شده برهاند. مگر اینکه اعلام توبه کند و تضمین دهد که جبران خواهد کرد و حقیقت دروغ تقلب را به مردم بگوید. به تعبیر قرآنی «الا الذین تابوا و اصلحوا و بینوا.»