kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۳۵۳۳
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳

انتقاد یک بازیگر از مدیریت خانه تئاتر(اخبار ادبی و هنری)

بازیگر سریال «آنام» گفت: هیئت مدیره خانه تئاتر همیشه در اتاق‌هایشان پشت میزها می‌نشینند و این میزها را رها نمی‌کنند. اگر زمینی داده شود و یا طرح ترافیکی بدهند بین خودشان تقسیم می‌کنند.



امیررضا دلاوری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فاصله گرفتن هنرمندان تئاتر از خانه تئاتر در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان تاکید کرد: مشکل اصلی اینجاست که خانه تئاتر برنامه‌ریزی درستی ندارد و از سویی دیگر این مرکز اهمیت چندانی به بازیگران و سایر هنرمندان عرصه تئاتر نمی‌دهد.
بازیگر فیلم «نفوذی» با ‌اشاره به عدم تصمیم‌گیری درست در خانه تئاتر اذعان کرد: من با اینکه عضو خانه تئاتر هستم ترجیح می‌دهم هیچوقت در جلساتشان شرکت نکنم چون هیچ حرف درست و حسابی در این جلسات زده نمی‌شود و طبیعتاً تصمیم درستی هم گرفته نمی‌شود. دلاوری خانه تئاتر را کاملاً ایزوله خواند و خاطرنشان کرد: هیئت‌مدیره خانه تئاتر همیشه در اتاق‌هایشان پشت میزها می‌نشینند و این میزها را رها نمی‌کنند. اگر زمینی داده شود و یا طرح ترافیکی بدهند بین خودشان تقسیم می‌کنند. اینها دلشان به همین چیزها خوش است. متاسفانه اعضا خانه تئاتر به‌جای رسیدگی به مشکلات تئاتر به زمین و طرح ترافیک دلبسته‌اند و سالانه یک جشن برگزار می‌کنند.