kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۳۵۱۶
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲
توسط بسیج سازندگی مازندران انجام می‌شود

ساخت 53 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب




ساری- خبرنگار کیهان:
رئیس بسیج سازندگی مازندران بیان کرد: 53 واحد مسکن در مناطق محروم و زلزله‌زده سر پل ذهاب کرمانشاه در حال ساخت است که 35 واحد به مرحله نهایی رسیده و سعی داریم مابقی تا پایان خردادماه تکمیل شود.
رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با بیان این مطلب از سازماندهی 700 گروه محرومیت‌زدایی در استان خبر داد و گفت: در کنار این گروه‌ها، 3 هزار کارگاه شغلی نیز هدف‌گذاری شده و از آنها پشتیبانی شغلی و مالی به عمل می‌آید.
سرهنگ پاسدار غلامرضا شریعتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه‌های مهمی چون ورزشگاه نوشهر با اعتبار 15 میلیارد تومان و با 70 درصد پیشرفت فیزیکی،‌ ورزشگاهی در جویبار و با صرف حدود 30 میلیارد تومان هزینه و با 15 درصد پیشرفت در حال احداث است.
شریعتی با اشاره به اینکه بیمارستان بندپی بابل و عملیات ساخت 100 کیلومتر از جاده‌های صعب‌العبور و محروم استان در حال انجام است، افزود: در مجموع 500 پروژه کوچک و بزرگ در حوزه زیرساختی استان از سوی بسیج سازندگی مازندران در حال احداث است.
وی با اشاره به اینکه حدود 3 هزار کارگاه شغلی عمدتا در بخش کشاورزی و صنایع مرتبط با کشاورزی در شهرستا‌ن‌ها هدف‌گذاری شده افزود: در مناطق کم برخوردار 60 منطقه آسیب‌پذیر و کمتر برخوردار در حاشیه شهرها شناسایی و در حال ساماندهی است.
این مسئول اظهار داشت: فعالیت‌های جهادی در دهستان‌های محروم شهدای بهشهر، پشتکوه ساری و سه هزار تنکابن نیز در حال انجام است و در سال‌جاری 20 میلیارد تومان جهت محرومیت‌زایی اختصاص یافته است.
شریعتی گفت: 7 میلیارد و 620 میلیون تومان از سوی خیران استان جهت تامین مسکن محرومان در دو سال گذشته هزینه شده است و حداقل 400 خانواده محروم از نعمت مسکن بهره‌مند شدند.