kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۳۵۰۶
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
استاندار همدان:

سفال‌چینی از لالجین جمع‌آوری شود




همدان- خبرنگار کیهان:
استاندار همدان با تاکید بر جمع‌آوری سفال‌های کشور و مهلت دوباره برای تحقق آن گفت: انتظار می‌رود در اسرع‌وقت این کار صورت پذیرد در غیر این‌صورت سازمان صنعت و معدن و فرماندار باید پاسخگو باشند زیرا آبروی شهر جهانی سفال زیر سوال می‌رود.
محمدناصر نیکبخت در ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان بر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان تاکید و اظهار کرد: این موضوع زمانی محقق خواهد شد که دستگاه‌ها یا برنامه‌ فوق‌العاده‌ای در این موضوع داشته باشند و یا فعالیت‌های معمول خود را با جهش زمانی و کاهش هزینه‌ها صورت دهند.
وی افزود: تاکنون در موضوع واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی از 144 پروژه که در برنامه بوده به 547 پروژه رسیده‌ایم و 2 هزار مورد دیگر نیز برای واگذاری شناسایی شده‌اند که می‌توان گفت تحقق اقتصاد مقاومتی در این شاخص مطلوب بوده است.
استاندار همدان در ادامه از تغییر تاریخ برگزاری رویداد 2018 به پنجم شهریورماه خبر داد و گفت: استان با میزبانی این رویداد در مسائل اقتصادی و سرمایه‌گذاری تغییرات جدی خواهد داشت اما این موضوع نیازمند همت والای مدیران است به ویژه در این دو رویداد باید تلاش مضاعفی صورت گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از عملکرد سازمان تامین اجتماعی ابراز نارضایتی کرد و یادآور شد: نحوه کار تامین اجتماعی در استان همدان تاسف‌بار است و حتی روند ساخت‌ هتل‌های این مجموعه اطلاع‌رسانی نمی‌شود، تامین اجتماعی هیچ  آثار اقتصادی در همدان نداشته و هیچ عملکرد چشمگیری نداشته و ما از دکتر حاجی‌بابایی درخواست داریم در این موضوع ورود کنند.
این مقام مسئول تشریح کرد: روز نخست شهریور، زادروز بوعلی سینای بزرگ است و ترکیه مجسمه او را نصب کرده و او را حکیمی ترک معرفی کرده و تاجیکستان تصویر او را روی اسکناس‌ها منقوش کرده است و در چنین شرایطی، تامین اجتماعی ما تصویر او را از روی دفترچه‌های درمانی حذف کرده است، این بد سلیقگی چه عایدی داشت؟ از رسانه‌ها تقاضا دارم در این موضوع ورود کنند.
وی در پایان با اظهار گلایه از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان در روند اجرای پروژه‌های عمرانی عنوان کرد: اینکه استخر بانوان تویسرکان از سال 86 هنوز به فرجام نرسیده است جای تاسف است، همواره که نباید استاندار بر سر پروژه حاضر شود تا روند اجرا سرعت بگیرد.