کد خبر: ۱۳۲۷۴۲
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳

در اولین روز ماه مبارک رمضان عضو حقوقدان شورای نگهبان از دنیا رفت

حاج محمدرضا علیزاده عضو حقوقدان شورای نگهبان در اولین روز از ماه مبارک رمضان دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش فارس، حاج محمدرضا علیزاده عضو حقوقدان و قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان دعوت حق را لبیک گفت.
آن مرحوم که باسابقه‌ترین عضو حقوقدان شورای نگهبان به حساب می‌آمد و عمر بابرکت خویش را صرف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده بود، پس از گذران دوره سخت بیماری، در اولین روز از ماه مبارک رمضان دار‌فانی را وداع گفت و به دیدار معبود شتافت.
به دنبال فوت عضو حقوقدان شورای نگهبان روسای جمهور و مجلس شورای اسلامی و سخنگوی شورای نگهبان طی پیام‌هایی این ضایعه را تسلیت گفتند.
تشییع پیکر مرحوم علیزاده
پیکر مرحوم محمدرضا علیزاده عضو حقوقدان و قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان صبح امروز از مقابل بیمارستان جم واقع در خیابان مطهری تهران تشییع شد.
در این مراسم آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، آیت‌الله مؤمن و آیت‌الله شب‌زنده‌دار فقهای شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، سوادکوهی، محسن اسماعیلی، نجات‌الله ابراهیمیان و سید فضل‌الله موسوی حقوق‌دانان شورای نگهبان، سیامک ره‌پیک معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان، حجت‌الاسلام ناطق نوری، حجت‌الاسلام محقق داماد، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، محمدحسین مقیمی استاندار تهران، محمدرضا تابش عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس، تویسرکانی رئیس ‌سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و عیسی امینی رئیس‌ کانون وکلا نیز حضور داشتند.
پیکر عضو حقوقدان شورای نگهبان
در زادگاهش به خاک سپرده شد
پیکر مرحوم محمدرضا علیزاده عضو حقوقدان شورای نگهبان عصر روز جمعه با تشییع بر روی دستان نمازگزاران جمعه شهر زیرآب مرکز شهرستان سوادکوه در امامزاده عبدالحق این شهر به خاک سپرده شد.
به گزارش ایرنا، علیزاده که قدیمی‌ترین عضو حقوقدان شورای نگهبان بود پنجشنبه شب بر اثر عارضه بیماری در تهران درگذشت.
پیکر وی روز جمعه پس از تشییع در تهران از مقابل بیمارستان جم، به زادگاهش شهرستان سوادکوه آورده شد.
مراسم تشییع جنازه این عضو مازندرانی شورای نگهبان با حضور استاندار و معاونان وی، جمعی از مسئولان اجرایی، قضایی و لشگری و تعدادی از نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از شهروندان از مسجد جامع شهر زیرآب آغاز و در کنار قبر مطهر امامزاده عبدالحق این شهرستان به خاک سپرده شد.
آیت‌الله عبدالله نظری خادم‌الشریعه بر پیکر این مرحوم در مسجد جامع زیرآب نماز میت اقامه کرد.
محمدرضا علیزاده قدیمی‌ترین عضو حقوقدان شورای نگهبان بود که 27 اردیبهشت ماه به دلیل عارضه بیماری در سن 67 سالگی درگذشت.
معاون رئیس ‌قوه قضائیه و رئیس‌ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون بازرسی کل کشور، دادستان انقلاب اسلامی قائم‌شهر، مدیرکل ارزشیابی قضات و قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان از سوابق کاری علیزاده محسوب می‌شود.