حکیمیپور: لیست شورای شهر اصلاحطلبان٬ رفاقتی و وراثتی بسته شد!
عضو اصلاحطلب شورای شهر اول و چهارم میگوید که نحوه شکلگیری لیست اصلاحطلبان در شورای شهر جدید تهران بر اساس مناسبات شراکتی، وراثتی و رفاقتی بوده است.
احمد حکیمیپور از اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات طی گفتوگویی درباره عملکرد فراکسیون امید اصلاحطلبان در مجلس گفت: امروز ارتباط تشکیلاتی و کارشناسی میان افرادی که در قالب لیست امید وارد مجلس شدهاند با بدنه اصلاحطلبی دیده نمیشود و این روابط به درستی تعریف نشده است. ما نمیدانیم که مسئولیت هماهنگی این امور با چه کسی است. دوستان ما در مجلس بیشتر از این که به شکل جناجی و فراکسیونی کار کنند، به شکل تک چهره در حال فعالیت هستند که این موضوع جزو ضعفهای فراکسیون امید است.
وی افزود: درون جریان اصلاحطلبی هنوز هیچ صحبتی درباره سال 1400 نشده است و اظهارات بنده نظرات شخصی است ولی افراد اصلاحطلبی هستند که معتقدند اصلاحطلبان باید با پرچم اصلاحطلبی و استانداردهای خاص خودش در انتخابات حاضر شوند. البته برخی دیگر نیز معتقدند که باید همین رویه ائتلافی را در دورههای بعد نیز ادامه دهیم.
حکیمیپور در بخش دیگری از سخنان خود در نقد شورای عالی سیاستگذاری اصلاحطلبان تصریح کرد: در نحوه شکلگیری لیستها، از یک مرحلهای به بعد این پروسه از شفافیت خارج شد و به پشت پردهها منتقل شد. معتقد بودیم که مناسبات شراکتی، وراثتی و رفاقتی در بستن لیستها مورد توجه ویژه قرار گرفت و باعث شد که دیگر نشود به راحتی از نحوه بستن این لیستها دفاع کرد.
وی به عملکرد اصلاحطلبان در شورای شهر نیز اشاره کرد و گفت: قرار نبود در شورای شهر فراکسیون بازی صورت گیرد چرا که لیست به شکل جریانی بسته شده بود نه حزبی بنابراین باید اتحاد جریانی از سوی شورا رعایت میشد که ظاهرا این اتفاق نیفتاد و شورا را به حاشیه کشاند.
حکیمی پور در گفتوگو با تسنیم ادامه داد: متاسفانه خیلی از مسئولان ما امروز به جای اینکه برای مردم کار کنند اسیر فضای مجازی و تلگرام شدهاند و این شبکه مجازی است که مسئولان ما را به هرجا که میخواهد هدایت میکند.
وی افزود: درون جریان اصلاحطلبی هنوز هیچ صحبتی درباره سال 1400 نشده است و اظهارات بنده نظرات شخصی است ولی افراد اصلاحطلبی هستند که معتقدند اصلاحطلبان باید با پرچم اصلاحطلبی و استانداردهای خاص خودش در انتخابات حاضر شوند. البته برخی دیگر نیز معتقدند که باید همین رویه ائتلافی را در دورههای بعد نیز ادامه دهیم.
حکیمیپور در بخش دیگری از سخنان خود در نقد شورای عالی سیاستگذاری اصلاحطلبان تصریح کرد: در نحوه شکلگیری لیستها، از یک مرحلهای به بعد این پروسه از شفافیت خارج شد و به پشت پردهها منتقل شد. معتقد بودیم که مناسبات شراکتی، وراثتی و رفاقتی در بستن لیستها مورد توجه ویژه قرار گرفت و باعث شد که دیگر نشود به راحتی از نحوه بستن این لیستها دفاع کرد.
وی به عملکرد اصلاحطلبان در شورای شهر نیز اشاره کرد و گفت: قرار نبود در شورای شهر فراکسیون بازی صورت گیرد چرا که لیست به شکل جریانی بسته شده بود نه حزبی بنابراین باید اتحاد جریانی از سوی شورا رعایت میشد که ظاهرا این اتفاق نیفتاد و شورا را به حاشیه کشاند.
حکیمی پور در گفتوگو با تسنیم ادامه داد: متاسفانه خیلی از مسئولان ما امروز به جای اینکه برای مردم کار کنند اسیر فضای مجازی و تلگرام شدهاند و این شبکه مجازی است که مسئولان ما را به هرجا که میخواهد هدایت میکند.