کد خبر: ۱۳۲۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹

نظر برخی از سینماگران درباره حرف‌های ترامپ(اخبار ادبی و هنری)

تعدادی از هنرمندان و بازیگران سینما در واکنش به خروج آمریکا از برجام، مطالبی را در فضای مجازی منتشر کردند.




علیرام نورایی، بازیگر سینما و تلویزیون خطاب به ترامپ نوشته است: «حامی و خالق تروریست و ناامنی در کل جهان تو هستی مردک دروغگوی روانی.»
مسعود ده‌نمکی، کارگردان هم نوشت: «خوبی اعلام خروج آمریکا از برجام این بود که دیگر استخوان لای زخم نگذاشت، حالا دیگر تکلیف اتخاذ سیاست اقتصادی مناسب دوران جدید روشن می‌شود مگر اینکه باز خودمان استخوان لای زخم بگذاریم.» سهیل سلیمی، کارگردان نیز نوشته است: «آقای رئیس‌جمهور! سوال! برجام مگر برای رفع تحریم‌های به قول شما ظالمانه نبود؟ آمریکا برجام را نقض و تحریم‌ها را افزایش داد. الان شما با کاغذ پاره‌ای به نام برجام چه کاری می‌توانید انجام دهید که با غرور از حفظ آن صحبت می‌کنید؟ گریه کنیم؟ بخندیم؟ بمیریم؟»