kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۱۴۸۳
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
آیت‌الله نوری همدانی:

هدف از سند ۲۰۳۰ نفوذ دشمن در کشور است

استاد برجسته درس خارج حوزه با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ نفوذ غرب و صهیونیست‌ها در بین فرزندان ما است، نسبت به اجرای این سند در برخی مدارس هشدار داد.

به گزارش رسا، این مرجع تقلید در دیدار با رئیس‌و جمعی از اعضای جامعه خیرین مدرسه‌ساز با اشاره به ارزش و اهمیت نیت خیر در کارها، ابراز داشت: فعالیت شما نیز با توجه به نیت الهی که دارید ارزش و اهمیت زیادی دارد و مدرسه سازی از جمله احسان‌های ماندگار است.
وی گفت: برای مدارسی که ساخته می‌ شود، این شرط را بگذارید که معارف انقلاب نیز تدریس شود و جریان‌هایی مثل 2030 که متأسفانه هنوز در جریان است نیز در این مراکز و مدارسی که با نیت پاک خود احداث می‌ کنید نباشد.
آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه دشمنان به فکر نفوذ و ضربه زدن به انقلاب و نظام هستند، اظهار داشت: باید نسل دوم و سوم و چهارم انقلاب در مراکز شما تربیت بشوند تا با بیداری و هوشیاری معارف و دستاوردهای انقلاب را حفظ کنند.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تأکید کرد: کار شما باید فرهنگ‌سازی شود، حتی اگر اسم خود را نگفتید ولی کار خود را در رسانه‌ها تبلیغ و فرهنگ‌سازی کنید تا دیگران نیز با ارزش چنین کارهایی آشنا شوند.
این مرجع تقلید با بیان اینکه هیچ وزارت خانه‌ای به اندازه آموزش و پرورش انسان در اختیار ندارد، خاطر‌نشان کرد: کار این وزارتخانه بسیار مهم است چراکه با میلیون‌ها نفر در یک محیط انسان سازی سر و کار دارند.
وی اظهار داشت: آموزش و پرورش نیز باید خود را مرکز تربیت انسان‌ها بداند و معارف اسلام و انقلاب را در مدارس ترویج کند، از این رو ما با سند 2030 مخالفیم چون آن را نفوذ غرب در بین فرزندان خود می‌ دانیم و معتقدیم این سند مکر و حیله دشمنان از جمله صهیونیست‌ها علیه ما است.