پایگاه خبری فریبیکن بررسی کرد
اشتیاق شرکتهای بینالمللی برای ورود به بازار انرژی ایران
یک پایگاه خبری آمریکایی حضور دستکم پنج شرکت بینالمللی دارای قرارداد با واشنگتن در نمایشگاه بینالمللی نفت تهران را نشانهای از اشتیاق شرکتهای بینالمللی برای ورود به بازار انرژی ایران دانسته است.
پایگاه خبری واشنگتن فریبیکن در توصیف نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی مینویسد: «...همایشی چند روزه که شرکتهای بینالمللی را قادر میکند تا با گفتوگو با مقامات بلندپایه ایرانی زمینههای بازگشت کامل به بازار پرمنفعت انرژی ایران را فراهم آورند».
دستکم پنج شرکت از شرکتهای حاضر در این نمایشگاه قراردادهایی با بخشهای مختلف دولت آمریکا داشتهاند که این، طبق نوشته فریبیکن، نشانه دیگری است که نشان میدهد شرکتهای بینالمللی عقبنشینی دولت اوباما در قبال تحریمهای ضدایرانی را چراغ سبز ورود مجدد به بازار انرژی ایران گرفتهاند.
به گزارش تسنیم، شرکتهای «زیمنس»، «توتال»، «لئونی»، «نکزانس» و «نیکیسو» پنج شرکتی هستند که علیرغم قراردادهای هنگفت با وزارت خارجه، وزارت دفاع، وزارت امنیت داخلی و وزارت بازرگانی آمریکا در نوزدهمین نمایشگاه نفت ایران حاضر بودهاند.
دستکم پنج شرکت از شرکتهای حاضر در این نمایشگاه قراردادهایی با بخشهای مختلف دولت آمریکا داشتهاند که این، طبق نوشته فریبیکن، نشانه دیگری است که نشان میدهد شرکتهای بینالمللی عقبنشینی دولت اوباما در قبال تحریمهای ضدایرانی را چراغ سبز ورود مجدد به بازار انرژی ایران گرفتهاند.
به گزارش تسنیم، شرکتهای «زیمنس»، «توتال»، «لئونی»، «نکزانس» و «نیکیسو» پنج شرکتی هستند که علیرغم قراردادهای هنگفت با وزارت خارجه، وزارت دفاع، وزارت امنیت داخلی و وزارت بازرگانی آمریکا در نوزدهمین نمایشگاه نفت ایران حاضر بودهاند.