دعای ظالمینی که از منذر الهی در طول عمر خود بهره نبردهاند(در پرتو وحی)
«آنها (کافران) در دوزخ فریاد میزنند: پروردگارا! ما را (از دوزخ) خارج کن تا عمل صالحی انجام دهیم غیر از آنچه انجام میدادیم. (در پاسخ به آنان گفته میشود) آیا شما را به اندازهای که هرکس اهل تذکر است در آن متذکر میشود عمر ندادیم، و انذارکننده (الهی) به سراغ شما نیامد؟! اکنون بچشید که برای ظالمان هیچ یاوری نیست»
فاطر - 37
فاطر - 37