مدیر عامل شرکت مخابرات استان همدان:
تماس با شبکههای ماهوارهای صدور قبض میلیونی را به دنبال دارد
مدیر عامل شرکت مخابرات استان همدان گفت: تماس با مسابقات شبکههای تلویزیونی ماهوارهای، صدور قبوض میلیونی را در پی دارد.
همدان- خبرنگار کیهان:
مدیر عامل شرکت مخابرات استان همدان گفت: تماس با مسابقات شبکههای تلویزیونی ماهوارهای، صدور قبوض میلیونی را در پی دارد.
قاسم نظری پویا در گفتوگو با خبرنگاران افزود: متاسفانه ناآگاهی برخی خانوادهها و تماس برای شرکت در مسابقات نامتعارف شبکههای ماهوارهای باعث بروز مشکل برای بعضی از شهروندان شده است.
وی ادامه داد: در همین راستا، تماس یکی از شهروندان همدانی با شبکه ماهوارهای، صدور قبض 200 میلیون ریالی را برای وی در پی داشته است.
وی یادآور شد: لازم است تا خانوادهها ارتباط تلفنی با خارج از کشور را کنترل کنند چرا که گاهی فرزندان بدون اطلاع والدین چنین تماسهایی را برقرار میکنند و باعث ایجاد مشکل میشوند.
نظری پویا اعلام کرد: مشترکینی که خواهان قطع اینگونه ارتباطات هستند، با ارائه درخواست بستن صفر بینالملل به شرکت مخابرات، میتوانند در این باره اقدام کنند.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان همدان گفت: تماس با مسابقات شبکههای تلویزیونی ماهوارهای، صدور قبوض میلیونی را در پی دارد.
قاسم نظری پویا در گفتوگو با خبرنگاران افزود: متاسفانه ناآگاهی برخی خانوادهها و تماس برای شرکت در مسابقات نامتعارف شبکههای ماهوارهای باعث بروز مشکل برای بعضی از شهروندان شده است.
وی ادامه داد: در همین راستا، تماس یکی از شهروندان همدانی با شبکه ماهوارهای، صدور قبض 200 میلیون ریالی را برای وی در پی داشته است.
وی یادآور شد: لازم است تا خانوادهها ارتباط تلفنی با خارج از کشور را کنترل کنند چرا که گاهی فرزندان بدون اطلاع والدین چنین تماسهایی را برقرار میکنند و باعث ایجاد مشکل میشوند.
نظری پویا اعلام کرد: مشترکینی که خواهان قطع اینگونه ارتباطات هستند، با ارائه درخواست بستن صفر بینالملل به شرکت مخابرات، میتوانند در این باره اقدام کنند.