kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۹۰۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323




* دولتمردان زحمت کشیده بعد از مدت‌ها می‌گویند آمریکا به تعهدات خود در برجام عمل نکرده است. اگر این آقایان آمریکاشناس بودند نباید تمام امتیازها را نقد می‌دادند و منتظر وعده‌های نسیه و بدون ضمانت آمریکا می‌ماندند تا امروز کاسه چه کنم به دست بگیرند. خلاصه اینکه ما با آمریکا دشمن قسم خورده انقلاب حد مشترک نداریم که بتوانیم روی آن توافق بکنیم. هدف آمریکا نابودی ایران و انقلاب اسلامی است چرا بعضی‌ها در داخل خیلی دیر و با پرداخت هزینه فراوان متوجه واقعیت‌ها می‌شوند.
سمراد
* هر وقت مسئولان دستگاه دیپلماسی کشورمان با عجز و لابه با خارجی‌ها سخن گفتند پاسخ ظالمانه و متکبرانه آنها را شنیدند مثل درخواست روزهای آخر سال گذشته آقای ظریف برای گفت‌وگو با آل‌سعود! که با پاسخ شدید ولیعهد این رژیم جاهل و عصر حجری روبرو شد! آقای ظریف باور بفرمایید در هیچ کجای دنیا با دشمن اینگونه سخن نمی‌گویند! لطفاً در شأن ملت و کشورمان با این دشمنان منحط سخن بگویید.
جانباز شیمیایی ابراهیم داودآبادی- اراک
* آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان گفت اگر آمریکا از برجام خارج شود خسارت می‌بیند. اولاً وقتی آمریکا به تعهدات خود در برجام عمل نکرده عملاً خارج شده ثانیاً ایشان نگران خسارت آمریکا نباشند، بلکه برای خسارت‌هایی که به واسطه برجام به کشور وارد شده دلسوزی بکنند.
0692---0910
* تا کی مدعیان سیاست و دنیادیدگی، باید فریب موش و گربه بازی شیطان بزرگ و اروپای مکار را بخورند و اروپا را به عنوان معتمد بپذیرند که حالا به برآورده نشدن انتظارات از آنها اعتراف کنند؟
7032---0939
* تنها دستاورد برجام پرخسارت، عبرتی است که برای آیندگان می‌تواند سودمند باشد، به شرط آنکه دست‌اندرکاران برجام از مردم رسماً عذرخواهی کرده و به خطای پرهزینه خود اعتراف نمایند که این کار عزت آنها را تأمین می‌کند و الا مصداق بارز خسران در دنیا و آخرت خواهند شد.
نیکنام
* مگر آمریکا چیزی از تعهدات خود انجام داده که می‌خواهد از برجام خارج شود؟ این چه توافقی است که دولتمردان انجام داده‌اند که در هر صورت به ضرر ایران است؟
2654---0911
* «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» این جمله یادگار امام راحل (ره) است که سپاه در جنگ شهرها، برخورد با گروهک‌ها، کودتاها، هواپیماربایی‌ها، جنگ تحمیلی و اخیراً فتنه منطقه‌ای تروریسم تکفیری وارد شد و کشور را از خطر نجات داد، ولی بدخواهان حرف خود را از زبان خودی‌های غافل و جاهل می‌زنند که دو ارتش می‌خواهیم چکار؟! باید با این زمزمه‌های شیطانی به شدت برخورد شود. برخی‌ها می‌خواهند سپاه نباشد تا ایران، افغانستان، سوریه، لیبی و... شود؟! ولی زهی خیال باطل!
5107---0913 و 2842---0910 و 6455---0910
* مبارزه شعاری آن هم در فضای مجازی و توئیتر و... نامش اقدام متقابل در برابر بدعهدی شیطان بزرگ نیست! آنها به جای شعار عمل می‌کنند،  شما هم متناسب با اقدام آنها عمل کنید. به عمل کاربرآید نه به سخندانی و سخنرانی!! آبروی نظام و این ملت شجاع و در صحنه و کم توقع را نبرید!
7956---0935
* چرا نام هیچ یک از اصلاح‌طلبان در لیست تحریم شیطان بزرگ نیست؟ لطفاً پاسخ دهند.
8744---0912
* بنویسید در قوانین اسلامی توسعه تجارت خارجی منع شرعی ندارد اما به شرط آنکه به تولید داخلی آسیب وارد نشود و با قاچاق به شدت تمام مبارزه شود.
6263 ---0938
* نظر به اینکه اشرافی‌گری افسارگسیخته مسئولان بزرگ‌ترین آفت انقلاب است، خوب است دلسوزان در یک اقدام خط‌شکنانه و آتش به اختیار، از خود شروع کنند و ترمز اشرافیت را بکشند و اقدام برای محو آثار اشرافیت گذشته نیز به تدریج آغاز کنند که کاهش حقوق‌های نجومی خود یک عمل خط‌شکنانه است. زیرا حقوق ده میلیونی و بیشتر دربرابر حقوق یک میلیونی از مصادیق اشرافیت است.
نیک‌طبع
* در دولت آمریکا که استکبار در ذات آن است با نشستن بر گرد یک میز ساده برای دیگر کشورها تصمیم می‌گیرند اما در ایران و در کوچک‌ترین اداره‌ها سالن مجلل و تشریفات آنچنانی دارند که هر از چندی دکور آن را نیز تغییر می‌دهند. آن وقت دولت در رفع نیازها و تامین بودجه برای مردم از خزانه خالی می‌گوید و هزینه‌های ضروری را قلم می‌گیرد!
1370 --- 011
* اگر مسئولان حاضر بشوند لیست دارایی‌های خود و خانواده‌شان در قبل و بعد از مسئولیت را به مردم اعلام کنند و اجازه بدهند دستگاه قضا به اموال آنان رسیدگی کند در آن صورت ادعای انقلابی بودن و تعهد به نظام آنان صحت دارد.
2131 --- 0935
* روزنامه ایران تهران را ارزان‌ترین پایتخت جهان عنوان کرده است. به مسئولان این روزنامه دولتی عرض می‌کنم که صحیح گفته‌اید البته برای خارجی‌ها چون در ایران ارزش پول ملی کشورمان کاهش یافته است.
3991 --- 021
* اگر اکثریت نمایندگان مجلس مانند آقای ساکت نماینده اصفهان بودند که گفته اگر آقای رئیس‌جمهور بیش از آنکه کار مردم را انجام بدهد حرف تحویل مردم بدهد او را استیضاح می‌کنیم به قطع و یقین مسئولان اجرایی در جهت مشکلات کشور قدم برمی‌داشتند. چه کنیم که بسیاری از نمایندگان وکیل‌الدوله شده‌اند یعنی خود را برای دنیا به دولت فروخته‌اند.
علیمردانی
* مدتی است که مقامات آلمانی آزار و اذیت‌هایی را علیه ایرانیان مقیم این کشور اعمال می‌کنند که در این روزها شدت گرفته است و تهدید ایرانیانی که در آلمان نسبت به ایران اسلامی غیرت دارند بیشتر شده است. وزارت امور خارجه باید پشتیبان حقوق ایرانیان خارج از کشور باشد.
3179 --- 0922
* آقای مسجدجامعی!  اگر اولین نخست‌وزیر بعد از انقلاب بودن فضیلت است اولین رئیس‌جمهور هم خائنی به نام بنی‌صدر بوده است، این‌ها نباید بهانه‌ای شود تا یک خیابان به نام اشخاصی مثل بازرگان نامگذاری گردد.
3297---013
* چرا دولت به قول خود در پرداخت تسهیلات به طرح پرواربندی صنعتی دام با 200 راس گوسفند و 60 درصد پیشرفت فیزیکی و سه سال در نوبت عمل نمی‌کند؟ چرا فقط حرف از اقتصاد مقاومتی می‌زنند ولی در عمل خلاف آن می‌کنند؟
9806 --- 0911
* فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای به واسطه هزینه‌های سنگین اجاره مکان، پرداخت حقوق کارکنان، هزینه‌های آب، برق، گاز و... ریخت و پاش‌ها و... نمی‌توانند کالاهای خود را از بازار ارزانتر به فروش رسانند. لذا ارزاق عمومی مثل نخود، لوبیا، عدس، لپه، ماش، قند و شکر، مواد پروتئینی با بسته‌بندی‌های 900 و 800 گرمی؛ با 30 تا 40 درصد گرانتر از بازار عرضه می‌کنند! اکثر مردم هم به این مسائل توجهی ندارند و گمان می‌برند که ارزان می‌خرند!
رهگوی- قزوین
* در شب عید چند وسیله زندگی خریدم شاید باور نکنید پول عیدی که به بنده داده بودند هزینه ارزش افزوده این چند کالا شد. واقعا دردآور است.
9448---0911
* در آخرین روزهای سال 96 جلوی فروشگاه رفاه میدان سعیدی قم صف طولانی و تحقیرکننده‌ای برای دریافت سبد کالا تشکیل می‌شد. بنویسید بی‌تدبیری دولت تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد چرا پول این سبد کالا را به حساب مردم نمی‌ریزند که خودشان با اختیار خرید بکنند.
3532---0938
* به منظور تعیین دستمزد کارگران زحمتکش کشور، سه روز آقایان به نتیجه نرسیدند در حالی که حداکثر 200-300 هزار تومان می‌خواهند به حقوق آنها اضافه کنند. اما برای صاحبان ژن برتر، با یک نشست و برخاست، چند میلیون اضافه می‌کنند. این است معنای حمایت از اقشار کم‌درآمد؟!
طباطبایی قمی
* 60 درصد مطالبات 6 ماهه پاییز و زمستان ما پزشکان روستایی پرداخت نشده است. متاسفانه مسئولان شبکه بهداشت پاسخگو نیستند و فقط شعار می‌دهند.
1846---0912