kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۸۷۶
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
رئیس‌ جمعیت هلال احمر کشور:

طرح ایمنی و سلامت در یک هزار و 330 پایگاه کشور اجرا می‌شود

رئیس ‌جمعیت هلال احمر کشور گفت: طرح ملی ایمنی و سلامت با رویکرد خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در یک هزار و 330 پایگاه کشور اجرا می‌شود.

علی‌اصغر پیوندی در آیین آغاز به کار طرح‌های نوروزی هلال احمر استان مرکزی در مجتمع همای سعادت دلیجان گفت: طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی از امروز در پایگاه‌های سراسر کشور اجرا می‌شود.
وی افزود: 800 پایگاه موقت، 530 پایگاه دائم به اضافه گروه‌های خدمات‌رسانی به مسافران، در طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی در سال 97 پیش‌بینی شده است.پیوندی اظهار کرد: هجدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با شعار تلاش همگانی برای بهبود رفتارهای ترافیکی از امروز آغاز و تا 14 فروردین 97 با مشارکت 20 هزار نفر از اعضای جوان و داوطلب هلال احمر ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: براساس آمار، بیش از 60 درصد علت حادثه‌های رانندگی در نوروز، عوامل انسانی است و طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با هدف اصلاح فرهنگ ترافیکی و کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای اجرا می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی نیز در این آیین گفت: طرح ملی امداد و نجات مسافران نوروزی در 12 پایگاه شبانه‌روزی بین جاده‌ای و هشت پایگاه موقت این استان اجرا می‌شود.