بدهیهای سرسامآور فدراسیونها از ساخت آلاچیق تا پرداخت نشدن پول داوران!
فدراسیون تیراندازی با کمان تا پایان اردیبهشت سال آینده فرصت دارد یکی از بدهیهای عجیب و هنگفت خود را تسویه کند.
به نوشته خبرگزاری قوه قضائیه، فدراسیون تیراندازی با کمان حدود 3 میلیارد تومان بدهی دارد، بدهیای که طبق اعلام غلامعلی محمودزاده، سخنگوی این فدراسیون مربوط به دوره ریاست صفایی در فدراسیون تیراندازی با کمان است. شنیده میشود حدود 700 میلیون از این بدهیها مربوط به آلاچیقهایی است که قرار بوده در سایت تیراندازی با کمان ساخته شود.
محمودزاده با تایید این خبر اظهار داشت: حکم مربوط به توقیف اموال که چندی پیش صادر شده بود مربوط به همین آلاچیقها است. ما تا آخر اردیبهشت سال آینده فرصت داریم این بدهی را تسویه کنیم. قرار بود یک مرکز تفریحی ایجاد شود که ساخت آلاچیقها هم قسمتی از این پروژه بود اما به سرانجام نرسید. البته بدهیهای میلیونی یا بعضا میلیاردی تنها مختص به یک یا دو فدراسیون نیست، دیروز از فدراسیون بسکتبال نیز خبر رسید داوران قضاوتکننده در لیگها بسکتبال در مجموع طلب 850 میلیون تومانی از فدراسیون دارند. بدهی فدراسیون بسکتبال طی چند سال گذشته به داوران قضاوتکننده در لیگهای مختلف تاکنون به عددی حدود 850 میلیون تومان رسیده است و باید دید چه زمانی آنها به حق و حقوق خود میرسند. آبکاریان، رئیس کمیته داوران در این خصوص میگوید: این بدهی از سالهای گذشته جمع شده و قرار است بخشی از آن با مساعدت طباطبایی، رئیس فدراسیون احتمالا تا آخر امسال پرداخت شود. وی ادامه داد: با دریافت 7 درصد قرارداد بازیکنان و مربیان از باشگاهها، باقی مانده طلب داوران نیز سال آینده با آنها تسویه خواهد شد.