kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۱۵
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
* این همه خوش‌بینی مسئولین اجرایی به تعامل سازنده با دشمنان قسم‌خورده انقلاب جای شگفتی و تعجب فراوان دارد. به خدا دشمن ذره‌ای از خباثت و توطئه دست‌بردار نیست. کاش امنیت ملی فدای توهم اقتصادی نمی‌شد!
0958---0936
* در بحث توافق هسته‌ای هم آمریکا و هم کشورهای اروپایی از مخالفت کنگره به عنوان ظرفیت مکمل دیپلماسی خویش استفاده می‌کنند ولی در کشور ما دولت با منتقدین خود در مجلس هم برخورد می‌کند و نسبت به این ظرفیت بی‌توجه است. چرا؟
0391---0919
* حماسه سیاسی مردم مورد خدشه قرار می‌گیرد و هر بی‌سر و پای غربی به توهین و تحقیر ایران می‌پردازد تا به آنجا که انتخابات ریاست جمهوری را سوال‌برانگیز می‌دانند. مرزهای فرهنگی کشورمان از داخل مورد تهاجم دشمن قرار می‌گیرد و مهاجمان تشویق می‌شوند. تا آنجا پیش می‌رود که قرار می‌شود جنازه جاسوس آمریکایی به عنوان فرهیخته به کشور وارد و سرزمین‌مان را آلوده کند. برخی مزدوران در دانشگاه آزاد مسئولیت مهم می‌گیرند و فردی با تابلوی مشاور ارشد ریاست جمهوری پس از 35 سال از انقلاب پرچم ستم‌شاهی را بلند می‌کند. مرزهای اقتصادی کشور نیز همچنان مورد تحریم و کینه دشمن است در حالی که تمام شرایط غرب در مذاکرات پذیرفته شده است. آیا با این همه نباید دلسوزان نظام و مردم دلواپس آینده کشور باشند؟
طالعی
* در تاریخ 93/2/21 ساعت 14 در پارک لاله خبرنگار آلمانی از دو دختر ایرانی درخواست کرد با توجه به زیبایی دختران ایرانی روسری‌های خود را بردارند و بعد سیگار به آنها تعارف کرد و گفت حالت بگیرید تا از شما عکس بگیرم. بنده به پلیس اطلاع دادم و آنها را دستگیر کردند. برخی از خبرنگاران خارجی از آزادی‌های بی‌حد و حصر کشورمان نهایت سوءاستفاده را می‌کنند و کسی هم نیست که با آنها برخورد نماید. بنده که همسر یک دیپلمات وزارت امور خارجه بودم درکشورهای خارج حق گرفتن عکس در منزل خود از فضای بیرون را نداشتم. مسئولین امنیتی - انتظامی نگذارند خون مقدس شهدا به راحتی پایمال شود.
خانم فدایی
* وضع حجاب و عفاف در شهرستان‌ها در مقایسه با تهران بهتر است. عصر روز یکشنبه 93/2/14 گذرم به پارک دانشجو واقع در چهارراه ولی‌عصر افتاد صحنه‌هایی شرم‌آور به چشم می‌خورد که واقعا متعجب و متاسف شدم. علاج واقع این است که فریضه امر به معروف و نهی از منکر از جانب مردم و ضابطین قضایی فراموش نشود.
0206---0914
* به مدیر شبکه 3 و تهیه‌کننده برنامه هفت عرض می‌کنم هنوز حزب‌ا... نمرده که شخصی از رسانه‌ ملی که حاصل خون شهداست به فرهنگ جبهه و دفاع مقدس و رزمندگان اهانت کند! باید به  خاطر دعوت از چنین افرادی از ملت عذرخواهی کنید.
بتولی - اندیشه
 * آقای روحانی در مورد تورم در ایام انتخابات ریاست جمهوری ملاک تورم را جیب مردم می‌دانست نه بانک مرکزی و مرکز آمار. از ایشان می‌پرسم آیا باز هم بر آن اعتقاد خود پابرجا هستید؟
9762---0917
* به آقای هاشمی عرض می‌کنم همان‌‌گونه که زهد فروشی جامعه را پوک می‌کند اشرافی‌گری و فخرفروشی از جیب ملت به وسیله یک عده آقازاده و نورچشمی جامعه را بیشتر پوک می‌کند.
9313---0912
* در جایی که حقوق یک کارگر 600 هزار تومان است آیا انصاف است که با قبض‌های آب 80 هزار تومانی، برق 90 هزار تومانی و گاز 70 هزار تومانی روبرو شود آن هم در منزلی که 300 هزار تومان اجاره پرداخت می‌کند.
6146---0913
* در سال‌های قبل 10 درصد افزایش حقوق معلمان به عنوان مقرری ماه اول کسر می‌شد ولی امسال کل افزایش حقوق به عنوان مقرری ماه  اول کسر گردید انتظار می‌رود مسئولین امر در بخش کسورات مواردی مثل مالیات، صندوق بازنشستگی و غیره را به حداقل برسانند.
6988---0936
* در روستای رجب‌آباد (آلوغ فک) از توابع شهرستان لنگرود در استان گیلان به دلیل نداشتن آب کشاورزی هیچ‌گونه عمل نشاء برنج انجام نشده و 120 کشاورز منطقه دلواپس هستند که آینده آنان چه خواهد شد از مسئولین تقاضای رسیدگی داریم.
جانعلی‌زاده
* تابستان هنوز از  راه نرسیده فشار آب در محله ما به صورتی کاهش یافته که حتی نمی‌توان استحمام کرد. وضعیت ما که در طبقه دوم ساختمان هستیم به این شکل است که آپارتمان‌های 7 طبقه‌ای چه می‌کنند؟ از مسئولین سازمان آب و فاضلاب تهران درخواست می‌شود مشکل ما را حل کنند. مدت 10 روزی است که فشار آب منطقه شریعتی - میرداماد مثل شیر سماور شده است.
یک خانم خانه‌دار
* نرخ‌گذاری کرایه تاکسی‌ها در برخی شهرها گویا تابع هیچ قانون و منطقی نیست در شهر اهواز مسیر 2 تا 3 کیلومتر هزار تومان تعیین شده و مسیر 12 کیلومتری نیز هزار تومان!
6966---0916
* در جهت حمایت از کارمندان و با کارگران معلول شایسته است که دولت آنان را چند سال زودتر بازنشسته بکند.
3688---0919
‌* در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار غذایی که به دانشجویان فروخته می‌شود در شأن دانشجو نیست انتظار داریم مسئولین امر نسبت به بهبود و بالا بردن کیفیت غذای این واحد اهتمام داشته باشند و سلامت دانشجویان برایشان مهم باشد.
9995---0939
* اداره پست منطقه 14 بابت تحویل هر نامه پستی که از خارج ایران پست شده در هر مرتبه 23 هزار تومان پول دریافت می‌کند تاکنون مبلغ 208 هزار تومان پول از بنده گرفته‌اند در حالی که فرستنده نامه‌ها از کشور مبدأ هزینه پست تمام این نامه‌ها را پرداخت کرده است. مسئولین بازرسی را در جریان موضوع قرار دادم متاسفانه هیچ واکنشی نشان ندادند و در کمال خونسردی موضوع را مسئله‌ای پیش پا افتاده دانستند.
رستم‌زاده
* مسئولین شرکت واحد فکری به حال ایستگاه مبدأ خط میدان آزادی- اسلامشهر بکنند. در حال حاضر اتوبوس‌های این خط مسافرین را در داخل میدان آزادی پیاده و سوار می‌کنند که بسیار خطرناک است.
6649---0912
* بابت کاری باید سند ملک خویش را در رهن یک شرکت بگذاریم. دفترخانه شهرستان ساوجبلاغ از دفتر ثبت شهرستان ابهر استعلام کرد. با اینکه روش کار به صورت اینترنتی است ولی بیش از یک هفته می‌شود که کاری انجام نگرفته و بلاتکلیف هستیم. آیا نباید مقصر این وضع مشخص شود و پاسخگو باشد.
موسوی
* از معاون برنامه‌ریزی ریاست جمهوری آقای نوبخت انتظار می‌رود مشکل تامین اعتبار 26 هزار نفر پذیرفته شده در آزمون استانداری‌ها را که 2 سال است منتظرند حل نماید. گویا مشکل اصلی این 26 هزار نفر که بسیاری از فرزندان شهدا نیز در این جمع هستند برگزاری آزمون توسط دولت قبل است و الا تا به حال مشکل اینها برطرف شده بود. وقتی با دفتر آقای نوبخت تماس گرفته می‌شود ادعا می‌کنند که مشکل شما حل شده به استانداری‌ها مراجعه کنید. وقتی به استانداری‌ها مراجعه می‌کنیم می‌گویند از کجا حقوق شما تامین شود در صورتی که دولت بودجه‌ای برای آن اختصاص نداده است. متاسفانه تا به حال نشده نمایندگان ملت پیگیر حل مشکل این 26 هزار نفر باشند و تذکری به مسئولین دولتی دهند. چرا؟
فرزند شهید رضایی از استان فارس و چند تماس دیگر
* قبض گاز دریافتی‌ام با احتساب 20 درصد افزایش پنجاه هزار تومان شده است ولی مبلغ قابل پرداخت 76/600 تومان قید شده است. آیا این اجحاف نیست؟ چه کسی مسئول رسیدگی به این اجحاف‌هاست؟
6937---0919