kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۷۸۳
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲

خواندنی از ورزش

*تیم بسکتبال مهرام و مصطفی هاشمی به همکاری با یکدیگر پایان دادند و قرار است سرمربی جدید این تیم به زودی معرفی شود. عصر دیروز مسئولان باشگاه مهرام برای بررسی وضعیت سرمربی تیم بسکتبال این تیم جلسه‌ای داشتند که در نهایت و با توجه به پایان رسیدن قرارداد مصطفی هاشمی با این تیم، مهرام قصد دارد هدایت تیمش را به گزینه جدید بسپارد. مهرام باید از 15 تا 23 خرداد ماه سال جاری در مسابقات باشگاه‌های آسیا حاضر شود.
*تیم ملی آبهای آرام با ترکیب 17 قایقران در 2 بخش بانوان و مردان در رقابت‌های کاپ 2 و 3 جهانی در چک و مجارستان شرکت می‌کند. رقابت‌های کاپ 2 جهانی 26 تا 28 اردیبهشت ماه در راچیچ چک و کاپ 3 جهانی 2 تا 4 خرداد ماه در سگد مجارستان برگزار خواهد شد. تیم ملی ایران هم برای حضور در این رقابت‌‌ها امروز راهی چک شد.
* بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: باقری معتمد از ناحیه آشیل پای راست با کشیدگی شدید روبرو شده و تقریبا یک ماه نباید تمرینات فنی را پیگیری کند. سرمربی تیم ملی در مورد مصدومیت سجاد مردانی، گفت: مردانی نیز یک مصدومیت کوچک دارد که به او نیز یک ماه استراحت داده‌ایم. البته مصدومیت ملی پوشان جدی نیست.
* سرمربیان تیم‌های ملی (الف) و (ب) شطرنج ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی تیمی آسیا مشخص شدند.مسابقات شطرنج قهرمانی تیمی آسیا از 30 اردیبهشت‌ماه تا 9 خرداد ماه با حضور هفت کشور در تبریز برگزار می‌شود. طبق اعلام فدراسیون شطرنج استاد بزرگ کنستانتین لاندا و استاد بین‌المللی خسرو شیخ هرندی هدایت تیم‌های الف و ب آقایان را در مسابقات قهرمانی تیمی آسیا بر عهده خواهند داشت.
*نوشاد و نیما عالمیان همراه با پوریا عمرانی و افشین نوروزی که در مسابقات قهرمانی جهان (ژاپن) نیز حضور داشتند، بازیکنانی هستند که قرار است از سوی فدراسیون تنیس روی میز به اردوی برون‌مرزی در یکی از کشورهای اروپایی مجارستان، اتریش یا سوئد اعزام شوند.