kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۷۷۰
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵

حوادث کوتاه از کشور


آتش‌سوزی 4 فروند لنج
هندیجان - خبرنگار کیهان:4 فروند لنج تجاری در رودخانه زهره شهرستان هندیجان خوزستان به علت بی‌احتیاطی دچار آتش‌سوزی شد. این آتش‌سوزی هیچ خطر جانی دربر نداشت اما بیش از یک میلیارد تومان خسارت به بار آورد.

توقیف محموله کالای قاچاق
اراک - خبرنگار کیهان: 4 محموله کالای قاچاق در شهرهای ساوه، زرندیه و دلیجان توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرها شناسایی و توقیف شد.
ارزش تقریبی این محموله کالای قاچاق که شامل لوازم آرایشی، بهداشتی پوشاک و لوازم خانگی است، 850 میلیون ریال برآورد شده است.

تصادف پراید با کامیون
الیگودرز - خبرنگار کیهان: بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه کامیون 10 چرخ با یک دستگاه پراید 3 سرنشین این خودروی سواری در دم جان خود را از دست دادند. رئیس جمعیت هلال‌احمر الیگودرز گفت: این حادثه در کیلومتر 13 محور الیگودرز - اصفهان رخ داد. وی افزود: پس از جداسازی خودرو پراید از کامیون اجساد له شده این خانواده به سردخانه منتقل شد.

تلف شدن 22 راس گوسفند
سنندج- ایرنا: سرعت زیاد یک دستگاه پراید در روستای خورخوره بیجار و برخورد آن با گله‌‌ای از گوسفندان، منجر به تلف شدن 22 راس گوسفند شد.
شامگاه یکشنبه هنگام مراجعت گله گوسفندان به روستا و عبور از عرض جاده، یک دستگاه پراید با سرعت زیاد به گله زد و 22 راس گوسفند را در اولین برخورد تلف کرد.

صاعقه جان 2 نفر را گرفت
مهاباد - ایرنا: مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: دو زن جوان روستایی از اهالی شهرستان بوکان بر اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست دادند.
امیرعباس جعفری افزود: این دو زن که 24 و 25 سال سن داشتند از اهالی روستای عباس‌آباد از توابع بوکان بودند که دیروز بر اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست دادند.
وی گفت:‌ این دو زن که یکی از آنها باردار  نیز بود در حال کشاورزی در زمین‌های اطراف روستای خود بودند که دچار صاعقه شدند.
جعفری گفت: این دو زن بلافاصله پس از حادثه به بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان انتقال یافتند که تلاش پزشکان نیز نتوانست آنان را از مرگ نجات دهد.

جان باختن راننده در سیل
ارومیه - ایرنا: رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران چالدران گفت: بارش شدید باران و رگبار و جاری شدن سیل به اراضی کشاورزی، تاسیسات و ابنیه این شهرستان خسارت زد.
احمدرضا قلی‌پور افزود: سیلاب باعث مسدود شدن سه ساعته جاده چالدران - آواجیق - ماکو، تخریب پل‌ها و ابنیه‌های فنی راه شد که با تلاش عوامل امدادی جاده بازگشائی و امکان رفت و آمد 150 دستگاه خودرو مانده در راه فراهم شد.
فرماندار چالداران گفت: جریان سیلاب همچنین بیش از 100 راس گوسفند را در این شهرستان تلف کرد.
قلی‌پور اضافه کرد: سیل به 380 هکتار از اراضی کشاورزی روستائیان چالداران خسارت زد و سه واحد مسکونی روستائی در این شهرستان تخریب شد.
همچنین راننده یک خودرو پیکان وانت که در مسیر آواجیق - ماکو تردد می‌کرد که به علت تخریب جاده، در سیل گرفتار شد و جان خود را از دست داد.

زخمی شدن 4 نفر در حمله گرگ
بیجار - ایرنا:‌ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار گفت: یک قلاده گرگ گرسنه چهار نفر از اهالی روستای قم چقای بیجار شامل دو زن و دو مرد را به شدت مجروح کرد.
نبی‌الله مهدویان افزود: بعد از مراجعه این افراد به بیمارستان امام‌حسین(ع) بیجار، سه نفر به صورت سرپایی درمان و یکی از خانم‌ها نیز به علت شدت جراحات، بستری شده است.
وی گفت: گرگ گرسنه توسط اهالی روستا کشته شده و تیم دامپزشکی شهرستان بیجار هم برای بررسی و اقدامات پیشگیرانه به روستای مورد نظر اعزام شده است.
به گفته مهدویان این گرگ از منطقه حفاظت شده بیجار که در جوار روستای قم چقای است وارد روستا شده بود.